AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Er det noen ting i livet ditt, som du skulle ønske var annerledes? Har du gjort noe dumt (i seg selv), eller angret på noe du har gjort/ikke gjort? Anonymous poster hash: 21513...830
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ja, det har vel alle? Er en del av livet å prøve og feile! Har gjort ting jeg skulle ønske jeg aldri gjorde, som jeg ikke kan skjønne at jeg har gjort, og har gjort ting jeg var klar over utfallet av men gjorde for det, enkelte ting jeg skammer meg over, og enkelte ting jeg ville gjort anderledes, men alt har vært med å forme meg som menneske og Only God Can Judge Me osv. Anonymous poster hash: 38a8c...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Ja, ønsker ikke utdype. Anonymous poster hash: ad6cc...7b2 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Selvsagt, skulle gjerne vært 20 igjen med kunnskapen jeg har i dag.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Selvsagt, skulle gjerne vært 20 igjen med kunnskapen jeg har i dag. Interessant ! Hvilken kunnskap ? Hilsen 23 åringAnonymous poster hash: 5c23b...d28
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Ahahahah! Ja de er MANGE! Jeg vet ikke hvor jeg skulle startet en gang:P Gjort dumme ting og tilogmed angret på at jeg ikke gjorde enkelte dumme ting! Men velger å tenke på det sånn at det bygger karakter Anonymous poster hash: 7c938...144 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Altfor mye. Verste er vel å høre på andres meninger. Satte meg flere steg tilbake hver gang jeg hørte noens mening om meg selv. Anonymous poster hash: 721ca...9ce 2
Gjest Blomsterert Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Er det noen ting i livet ditt, som du skulle ønske var annerledes? Har du gjort noe dumt (i seg selv), eller angret på noe du har gjort/ikke gjort?Anonymous poster hash: 21513...830 Skulle nok ønske faren til ungene og jeg hadde holdt sammen.Så angrer på at de måtte oppleve å bo to steder pluss konflikter mellom oss foreldre.Det er det jeg får vondt av å tenke på. Ellers har jeg tatt noen feil valg,men selv om de var totalt feil,så angrer jeg ikke fordi det tross alt har fått meg til å skjønne ting! Og det er noe jeg vil ha med meg:nyanser og perspektiv på livet,for meg handler livet om å lære og å forstå oss mennesker:-) Det vil si: prøve å forstå. Er så mange feil og dumheter en gjør,men livet er ikke hverken rettferdig eller perfekt. Når en innser det,og aksepterer det,så tar en de tunge dagene og periodene lettere. En bør ikke angre for mye.En må trekke ut det positive,det som er fruktbart av alle ting. Intelligens handler om å nyttiggjøre seg kunnskap og erfaringer en har,og da bør en også ha det.Så "feil"og dumheter får en til å vokse om en bruker hodet:-D selv om det virker motsettende altså:-)
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Interessant ! Hvilken kunnskap ? Hilsen 23 åringAnonymous poster hash: 5c23b...d28 Går på at man etterhvert får mer livserfaring og kjenner seg selv bedre. Hva som er riktig avhenger av hver enkel person. Men jeg ville feks reist mer rett etter vgs, og deretter tatt en utdannelse som passet meg bedre feks.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Skulle nok ønske faren til ungene og jeg hadde holdt sammen.Så angrer på at de måtte oppleve å bo to steder pluss konflikter mellom oss foreldre.Det er det jeg får vondt av å tenke på. Ellers har jeg tatt noen feil valg,men selv om de var totalt feil,så angrer jeg ikke fordi det tross alt har fått meg til å skjønne ting! Og det er noe jeg vil ha med meg:nyanser og perspektiv på livet,for meg handler livet om å lære og å forstå oss mennesker:-) Det vil si: prøve å forstå. Er så mange feil og dumheter en gjør,men livet er ikke hverken rettferdig eller perfekt. Når en innser det,og aksepterer det,så tar en de tunge dagene og periodene lettere. En bør ikke angre for mye.En må trekke ut det positive,det som er fruktbart av alle ting. Intelligens handler om å nyttiggjøre seg kunnskap og erfaringer en har,og da bør en også ha det.Så "feil"og dumheter får en til å vokse om en bruker hodet:-D selv om det virker motsettende altså:-) Du virker sterk. Som du sier, man skal aldri angre på noe som var riktig for deg der og da. Og barna dine har det nok bra. Livet er slik livet er. Man gjør det beste man kan ut av det man har. Tenk så heldig du er som har flotte barn du elsker over alt på jord! Du virker veldig reflektert. Vet du ikke er ts, men ønsket å si det. Anonymous poster hash: dfcac...1f9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde ingen god oppvekst, og skulle ønske jeg klarte å legge alt bak meg fortere enn jeg gjorde. I mange år prøvde jeg å opprettholde en relasjon til mennesker som rett og slett ikke fortjener det, og som jeg har det langt bedre uten. Jeg slet med depresjon i flere år, og skulle ønske jeg skjønte tidligere at disse menneskene ikke var verdt all smerten. Jeg burde gitt faen, og kutta dem ut av livet mitt lenge før jeg gjorde. Straks jeg kutta dem ut bedret livet mitt seg drastisk, og nå kan jeg endelig si at jeg er lykkelig og fornøyd med livet.Anonymous poster hash: ac627...973 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg giftet meg og fikk barn! Big mistake!Anonymous poster hash: 54a7a...35c 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #13 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg giftet meg og fikk barn! Big mistake!Anonymous poster hash: 54a7a...35c Hvorfor? Anonymous poster hash: 5c23b...d28
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #14 Skrevet 21. oktober 2015 Hvorfor? Anonymous poster hash: 5c23b...d28 Fordi jeg ikke passer til å ha forpliktelser og til å ha ansvar for andre enn meg selv. Trodde jeg skulle "vokse med oppgavene" men det har jeg ikke gjort og nå føler jeg det som om jeg er i fangenskap. Mannen min er klar over dette og bidrar så godt han kan, men dessverre så er det hos meg problemet ligger og ikke så mye han får gjort noe med. Anonymous poster hash: 54a7a...35c
Gjest Mythic Skrevet 21. oktober 2015 #15 Skrevet 21. oktober 2015 Alle gjør dumme ting i løpet av livet. Er det virkelig noen som tror at det finnes mennesker som aldri har gjort noe dumt/noe de angrer på i løpet av livet? Å prøve og feile er viktig lærdom og erfaringer å ta med seg videre, man lærer av alt man gjør, på godt og vondt. Det dummeste jeg har gjort er å ikke holde sammen med far til barna mine. Alle andre dumme ting jeg har gjort, blekner i forhold til det.
Miklo Velka Skrevet 21. oktober 2015 #16 Skrevet 21. oktober 2015 Absolutt, er MYYYE jeg hadde gjort annerledes om jeg hadde fått muligheten til å leve livet på nytt.
Gjest Blomsterert Skrevet 21. oktober 2015 #17 Skrevet 21. oktober 2015 Du virker sterk. Som du sier, man skal aldri angre på noe som var riktig for deg der og da. Og barna dine har det nok bra. Livet er slik livet er. Man gjør det beste man kan ut av det man har. Tenk så heldig du er som har flotte barn du elsker over alt på jord! Du virker veldig reflektert. Vet du ikke er ts, men ønsket å si det. Anonymous poster hash: dfcac...1f9 Takk!:-)
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #18 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har gjort mye jeg angrer på ja. Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Noen av punktene: Alle sjangsene jeg ikke tok. At jeg ikke fullførte videregående når jeg skulle. At jeg fikk barn når jeg fikk barn. Det var for tidlig og med feil mann. Jeg angrer ikke på barnet, men jeg tror jeg burde ha ventet i minst 10 år til. At jeg begynte å studere i høst - jeg mistrives sterkt og har ikke åpnet en eneste bok hittil. Kommer til å stryke på alle eksamener til jul. Eneste grunnen til at jeg ikke slutter med en gang er fordi jeg føler jeg må studere da jeg har barn. Enkelte hendelser med menn opp gjennom som jeg angrer på. Noen hadde jeg sex med altfor tidlig. En som filmet meg mens vi hadde sex - for alt jeg vet har han fortsatt opptaket og det plager meg enormt den dag idag. Angrer masse. Men alt dette er vel bare en del av det å leve et liv? Tenk så kjedelig å være 90 år og egentlig ikke ha "levd" med alt det innebærer av opp - og nedturer og utfordringer og gode dager? Og alt i livet vårt er enten en lærepenge til senere (altså en erfaring) eller en blessing som de sier (i noen tilfeller kanskje begge deler). Anonymous poster hash: 634d9...d2d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #19 Skrevet 22. oktober 2015 Plenty. Det verste i dag er at jeg har utdannet meg til et yrke jeg verken trives eller passer i, men med tre barn og huslån er det ikke mye å gjøre med det. Så er det selvsagt ting som er sagt og gjort som jeg ønsker usagt og ugjort, men det er ikke noe jeg tenker på i det daglige. Anonymous poster hash: bb328...245
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #20 Skrevet 22. oktober 2015 Møtte voksne menn på nett når jeg var 15 som jeg hadde sex med. Sitter her 7 år etter med vestibulitt og elendig selvfølelse. Anonymous poster hash: e4f05...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå