AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg tar nå fluoxetin og den funker godt på angsten, så jeg ønsker ikke å slutte med den, men jeg skulle gjerne hatt noe som funket på depresjonen også (noe antidepressiva) Jeg glemte å spørre legen sist gang jeg var der Men viss det er noen her som bruker fluoxetin + en annen medisin, hvilken medisin bruker du da? Anonymous poster hash: 74cfb...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Del Skrevet 20. oktober 2015 Men fluoxetin er jo allerede antidep... Justere dosen kanskje?Anonymous poster hash: b6f5b...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Men fluoxetin er jo allerede antidep... Justere dosen kanskje?Anonymous poster hash: b6f5b...dd9 ja, jeg vet at det er antidepressiva, men jeg har hørt at det ikke er alle medisiner/virkestoffer som fungerer på alle mennesker. Men jeg har ikke lyst til å slutte på fluoxetinen fordi den hjelper uansett mot angsten. Jeg skal ringe legen å høre, men vil gjerne ha innspill her Anonymous poster hash: 74cfb...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå