AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Nå er det 3 gang på ca 4 mndr at øyevippene mine ramler av. Sist var i august -og så nå. Det begynner med at jeg legger merke til at jeg har partier der vippene ser ut som de er knekt rett av og er ultrakorte. Helt rette små stubber. I tillegg begynner vippene å bøye seg nedover og vri seg langs vipperoten, de står ikke lenger opp i en fin bøy. På det ene øyet nå har jeg tilogmed et lite felt der vippene er helt borte. Jeg har aldri i mitt liv hatt så kjipe vipper som nå, jeg begynner bli litt redd og bekymret og er nødt tiil å sette på falske for å føle meg vel nå. De vokser vanligvis ut igjen, men aldri så fine som de var en gang - også ramler de bare av igjen etter kort tid igjen. Særlig det at de ser knekt ut og at de liksom brir seg og mister spenst, det syns jeg er så rart. Har lest om hårsykdom, alocepia eller noe slikt....men har alt hår på hodet inntakt, også på bryn. Hva kan dette være? Bekymret .... Anonymous poster hash: 2a252...59a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Nå er det 3 gang på ca 4 mndr at øyevippene mine ramler av. Sist var i august -og så nå. Det begynner med at jeg legger merke til at jeg har partier der vippene ser ut som de er knekt rett av og er ultrakorte. Helt rette små stubber. I tillegg begynner vippene å bøye seg nedover og vri seg langs vipperoten, de står ikke lenger opp i en fin bøy. På det ene øyet nå har jeg tilogmed et lite felt der vippene er helt borte. Jeg har aldri i mitt liv hatt så kjipe vipper som nå, jeg begynner bli litt redd og bekymret og er nødt tiil å sette på falske for å føle meg vel nå. De vokser vanligvis ut igjen, men aldri så fine som de var en gang - også ramler de bare av igjen etter kort tid igjen. Særlig det at de ser knekt ut og at de liksom brir seg og mister spenst, det syns jeg er så rart. Har lest om hårsykdom, alocepia eller noe slikt....men har alt hår på hodet inntakt, også på bryn. Hva kan dette være? Bekymret .... Anonymous poster hash: 2a252...59a Bruker du noe på vippene dine (som mascara, sminkefjerner eller annet) som kan ha skadet vippene dine? Anonymous poster hash: 345a4...10f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Bruker du noe på vippene dine (som mascara, sminkefjerner eller annet) som kan ha skadet vippene dine? Anonymous poster hash: 345a4...10f Jeg vet ikke helt. Bruker forskjellige mascara, men det burde være ok. Alle er relativt dyre, kjente merker (lancome, dior, too faced, estee lauder). Men jeg har over nokså lang tid nå brukt denne sminkefjerneren, også på vippene (fordi det står at det kan man). Noen som vet om den kan være med på å skade? Anonymous poster hash: 2a252...59a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg vet ikke helt. Bruker forskjellige mascara, men det burde være ok. Alle er relativt dyre, kjente merker (lancome, dior, too faced, estee lauder). Men jeg har over nokså lang tid nå brukt denne sminkefjerneren, også på vippene (fordi det står at det kan man). Noen som vet om den kan være med på å skade? Anonymous poster hash: 2a252...59a Jeg vet ikke. Håper at du får svar fra noen som vet. I mellomtiden ville jeg unngått denne sminkefjerneren på vippene og også unngått mascara til vippene har blitt bra igjen Kanskje en kosmetolog eller hudlege eller lege kunne gitt de beste rådene Anonymous poster hash: 345a4...10f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg vet ikke. Håper at du får svar fra noen som vet. I mellomtiden ville jeg unngått denne sminkefjerneren på vippene og også unngått mascara til vippene har blitt bra igjen Kanskje en kosmetolog eller hudlege eller lege kunne gitt de beste rådene Anonymous poster hash: 345a4...10f Ja, vurderer be fastlegen henvise meg til hudlege. Og jeg bør nok la denne bli stående og være mest mulig sminkefri, men det er jommen ikke lett når jeg har så få vipper...føler meg utrolig "naken" da - så jeg tror jeg setter på noen småvipper som jeg kan ta av igjen om kvelden....da slipper jeg hvertfall mascara. takk for innspill. Anonymous poster hash: 2a252...59a 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Ja, vurderer be fastlegen henvise meg til hudlege. Og jeg bør nok la denne bli stående og være mest mulig sminkefri, men det er jommen ikke lett når jeg har så få vipper...føler meg utrolig "naken" da - så jeg tror jeg setter på noen småvipper som jeg kan ta av igjen om kvelden....da slipper jeg hvertfall mascara. takk for innspill. Anonymous poster hash: 2a252...59a Hva fester du småvippene med og hvor festes de? Jeg ville unngått både lim og fjerningsmidler som kan irritere / skade vipperøttene Anonymous poster hash: 345a4...10f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå