AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Dukker han opp igjen da så du kan X eller <3 han? Eller er det bare om han sletter tinder og laster opp på nytt?Anonymous poster hash: 8dbce...89f
Gjest nicecar Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Dukker han opp igjen da så du kan X eller <3 han? Eller er det bare om han sletter tinder og laster opp på nytt?Anonymous poster hash: 8dbce...89f Svært sjeldent at matchen dukker opp igjen. Med mindre det skjer en "feil" med appen, det hender også. Men du kan da umulig ha noe interesse for å bli kjent med en match som var dustete nok til å slette deg?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Svært sjeldent at matchen dukker opp igjen. Med mindre det skjer en "feil" med appen, det hender også. Men du kan da umulig ha noe interesse for å bli kjent med en match som var dustete nok til å slette deg? Det stakk vel bare litt ekstra siden vi har hatt noen fine samtaler i senga. Nysgjerrige meg lurer på om han da sletta meg eller appen.. Og ja, han sa pent i fra på forhånd om at han ønsket og avslutte det vi holdt på med:/ Anonymous poster hash: 8dbce...89f
Gjest nicecar Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Det stakk vel bare litt ekstra siden vi har hatt noen fine samtaler i senga. Nysgjerrige meg lurer på om han da sletta meg eller appen.. Og ja, han sa pent i fra på forhånd om at han ønsket og avslutte det vi holdt på med:/Anonymous poster hash: 8dbce...89f Da var han ikke verdt det. Du får tindre videre - du finner garantert noen menn du liker enda bedre
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Det stakk vel bare litt ekstra siden vi har hatt noen fine samtaler i senga. Nysgjerrige meg lurer på om han da sletta meg eller appen.. Og ja, han sa pent i fra på forhånd om at han ønsket og avslutte det vi holdt på med:/Anonymous poster hash: 8dbce...89f Da er det vel ikke så rart hvis han slettet deg? Han sa i hvertfall ifra at han ville avslutte. Mange som ikke gidder det engang.. Anonymous poster hash: ecdf8...755 6
sjonkelrolf Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Joda, det hender at man ser folk man tidligere hadde match med. Og han spilte med åpne kort. Han var ærlig mot TS, sa hva han hadde tenkt til, og fulgte opp med aktiv handling. TS har ingenting å klage over her. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Liten sannsynlighet for at han dukker opp igjen om han har slettet deg. Om han derimot bare har slettet appen eller deaktivert kontoen sin, så vil han dukke opp igjen i mathene dine om han reinstallerer eller reaktiverer appen. Syns uansett du ikke skal tenke mere på han. Han ville avslutte kontakten dere hadde og sa fra om det. Ikke nedverdig deg selv til å krype etter han, han har vært veldig tydelig med deg. Anonymous poster hash: c3415...cd4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Spørsmålet var om han ville dukke opp igjen, ikke klaging over at han sletta meg;) Anonymous poster hash: 8dbce...89f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Og der dukket han opp igjen, så regner med han sletta appen før han meldte seg inn igjen;)Anonymous poster hash: 8dbce...89f
Gjest BethD Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan ser man at noen har slettet matchen?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Hvordan ser man at noen har slettet matchen? Matchen er borte fra matchlistene:)Anonymous poster hash: 8dbce...89f
Neket Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg oppdaget at jeg var slettet ved at han dukket opp når jeg sveipet.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #13 Skrevet 21. oktober 2015 Er det bare meg, eller er det utrolig lett å trykke superlike ved en feil? Jeg har trykt superlike ca. fem ganger nå uten at jeg har visst selv at jeg har gjort det. Ingen av de typene ville jeg trykt like på en gang... Så matchene har jeg slettet umiddelbart. Jeg er hard og brutal. Anonymous poster hash: e07b0...b95
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Aldri sett superlike knappen ? Jeg bare sveiper venstre el høyre, trykker ikke på noe med mindre jeg vil inn på profilen. Slettet en fra tinder senest i stad, samtalen dabbet ut og da var han ikke like kjekk lenger.. Anonymous poster hash: c3415...cd4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Tinder? Hva er det?? Har det noe med pc å gjøre? Anonymous poster hash: 96c3f...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå