Gå til innhold

Psykologen min går med UGG sko. Rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykologen min går ofte med UGG sko. Jeg synes dette er litt rart. Hadde du reagert negativt på dette? 

Anonymous poster hash: f03c0...bf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min går med levisbukse og fysioterapauten min har Adidasjakke :/

Anonymous poster hash: cd4e4...9c4

• Liker 6
Skrevet

Jeg forstår ikke problemstillingen. Hvorfor er det noe å bry seg om?

Anonymous poster hash: 474ad...49f
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje han fryser på føttene? :vetikke:

Endret av Eriana
  • Liker 2
Skrevet

Trudde det kun var smakløse tenåringer som gikk med de jeg.  :fnise:

Skrevet

Trudde det kun var smakløse tenåringer som gikk med de jeg.  :fnise:

Ja, det er sånn jeg tenker også. :)

Anonymous poster hash: f03c0...bf9

• Liker 1
Skrevet

Min psykolog gjemmer uteskoene. Vi, pasienter, må ta av disse før vi går inn. Jeg synes dette er rart. Lurer på hvorfor han gjør det.

Anonymous poster hash: e38d1...5e0
Skrevet

Det er vel ikke noe mindre profesjonellt enn joggesko og andre fritidssko folk går med

Skrevet

heldige meg som har en psykolog som er så stilfull at jeg blir rent misunnelig da :P 

Anonymous poster hash: f0fa9...a8d
  • Liker 1
Skrevet

Har noen gjort noe med skoene hans en gang siden han må gjemme de, lurer jeg på. Eller er han bare paranoid?

Anonymous poster hash: e38d1...5e0
Skrevet

Det er vel ikke noe mindre profesjonellt enn joggesko og andre fritidssko folk går med

Jeg syns da joggesko ser mer profesjonelt ut enn uggs. De ligner nesten på kjøttpudding.  :fnise:

Skrevet

Min er mer forfengelig enn meg. Merkverdig?

Anonymous poster hash: cb948...0a2

Skrevet

Psykologen min hadde alltid en buse i nesa. Tror det hadde vært mindre distraherende med UGGs :P

Anonymous poster hash: 56b6c...d62

Skrevet

Psykologen min går med sandaler uten sokker i året rundt. Hårete og litt skitne tær har han også... jeg stusser av og til på om han ikke blir kald på tærne.

Men han er en veldig god psykolog til tross for møkkete tær :)

Anonymous poster hash: e3906...bda
Skrevet

Heller stygge Uggs enn psykologen min som STINKET røyk til tider.  :blink:

Anonymous poster hash: c3aab...d11
Skrevet

Min psykolog farget det lille håret han hadde og da tok han den blanke issen i samme slengen. Jeg måtte slutte, ble så distrahert av hvordan han så ut. Hadde han bare hatt UGGs  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 5435c...16c
Skrevet

ikke sånn veldig mye å bry seg om, men litt artig å se hvor moteriktige noen er. de prøver i hvertfall.

Anonymous poster hash: 40886...26b
Skrevet

Så lenge de er dyktige er det nå ett fett hva de har på beina. Jeg jobber i helsevesnet og ser stadig flere "alternative" mennesker komme inn der, mennesker man basert på stereotyper og/eller fordommer ikke forventer å finne der; store, sjeggete, tattoverte biker-karer, metalheads, piercinger i fjeset, knallgrønt hår osv. Det er liksom ikke bare den standard koselige, kvinnelige sykepleieren lengre(ikke at det er noe negativt!). Synes det er fint å se litt forskjellige typer mennesker i slike yrker, for de skal jo også se til forskjellige typer mennesker:)

Anonymous poster hash: 2e249...f3f
Gjest supernova_87
Skrevet

Helt OK å synes det er rart, men å reagere negativt på det? Da kan det virke som at man ikke har nok av skikkelige problem å ta opp i terapien. Det er vel ett fett hvilke sko og klær psykologen går med, så lenge han er ren og velstelt, og gjør jobben sin. 

Skrevet

Dårlig smak finnes i alle yrkesgrupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...