AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Har hatt vondt i tre dager nå tror jeg. Det er ømt og gjør vondt å få press på. Så ut som det var noe hvitt der i går. Så nå nettopp i speilet og da så det ut som tannkjøttet var blitt dratt litt ned. Så på en måte mer av tanna. Er dette normalt (går over av seg selv) eller burde jeg dra til tannlege?Anonymous poster hash: 5794f...9ce
ekkoet Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Gjør det vondt over tid ville jeg dradd til tannlege. https://www.vitusapotek.no/Sykdom-og-plager/Munn-og-tenner/Tannkjottbetennelse/ Ellers ville jeg nok prøvd på egenhånd med munnskyllevann enn så lenge https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=11294254&c=1220&g=false&ref=search NB: JEG er ikke tannlege eller lege.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Hvilken tann er det? Vet at noen kan få tilbaketrukket tannkjøtt av snus. Kan det ha noe med det å gjøre? Bruker du tanntråd? Jeg er heller ikke lege eller tannlege. Anonymous poster hash: 842d6...dcb
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Du har en infeksjon. Ta deg en tur til tannlegen, eller ring dit og forhør deg om hva du skal gjøre i det minste... Anonymous poster hash: 666b7...ec7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hvilken tann er det? Vet at noen kan få tilbaketrukket tannkjøtt av snus. Kan det ha noe med det å gjøre? Bruker du tanntråd? Jeg er heller ikke lege eller tannlege.Anonymous poster hash: 842d6...dcb Er nedre fortann. Jeg bruker hverken snus eller røyk, så tror det bare kom av seg selv. Takk for svar alle sammen. Ser an til i morgen, så hører jeg med tannlege.Anonymous poster hash: 5794f...9ce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Tenkte bare å oppdatere Var hos tannlegen og det var betennelse. Hadde tannstein, fordi jeg ikke har brukt tanntråd. Tanntråden kommer ikke til, fordi jeg har streng etter regulering. Viste ikke at det var en spesiel tanntråd til det Så får håpe det går over etter noen dager.Anonymous poster hash: 5794f...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå