Gå til innhold

Dere som ikke spiser kveldsmat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere ikke veldig sultne??

Pleier alltid å spise kveldsmat, trener også på kvelden så da passer det liksom så fint.

Nå er jeg syk, så får ikke trent. Tenkte derfor å kutte kveldsmaten for å unngå at det blir for mange kcal i forhold til aktivitet nå denne uken jeg er sykemeldt. Men nå kjenner jeg matsuget komme :(

Hva gjør dere andre?

Anonymous poster hash: 3aad1...65d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del spiser middag såpass sent at jeg sjelden har lyst på kveldsmat på hverdagene. Har jeg trent så blir det en liten matbit etter trening, men ellers ikke. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg spiser middag i sju-åttetida så da er det ikke behov for kveldsmat.

Anonymous poster hash: a81d1...f59
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Spiser ca kl 12 og igjen mellom kl 17 og 19

Spiser sunt og godt og dermed blir jeg ikke sulten oftere og blodsukkeret holder seg stabilt

• Liker 1
Skrevet

Skjønner...

Jeg spiser liksom middag senest kl 17, gjerne før, for jeg har små barn...

Før i dag har jeg spist to skiver med pålegg til frokst, to skiver med pålegg til lunsj, en skål tomatsuppe og en pannekake til middag. Og nå kjenner jeg sulten :( Men har ingen planer om å legge på meg i løpet av disse ukene uten trening...

Skrevet

Skjønner...

Før i dag har jeg spist to skiver med pålegg til frokst, to skiver med pålegg til lunsj, en skål tomatsuppe og en pannekake til middag. Og nå kjenner jeg sulten :( Men har ingen planer om å legge på meg i løpet av disse ukene uten trening...

En skål tomatsuppe og en pannekake er ikke middag for et voksent menneske.

Anonymous poster hash: a81d1...f59

• Liker 21
Skrevet

Tror det kommer litt an på vaner også. Er man vant til å spise om kvelden blir man ofte sulten om kvelden også.

Jeg spiser aldri kveldsmat, middag har vi mellom 15.30 og 17, og jeg er aldri sulten etter dette.

Anonymous poster hash: df1ad...e20

• Liker 3
Skrevet

Tror det kommer litt an på vaner også. Er man vant til å spise om kvelden blir man ofte sulten om kvelden også.

Jeg spiser aldri kveldsmat, middag har vi mellom 15.30 og 17, og jeg er aldri sulten etter dette.

Anonymous poster hash: df1ad...e20

Spiser du ingenting etter det?

Skrevet

Jeg spiser middag sent så jeg blir ikke sulten. Kanskje hvis jeg trenger sent, men da spiser jeg et knekkebrød eller noe

Skrevet

Spiser du ingenting etter det?

Jeg spiser heller ingenting etter middag rundt 17-18...

Anonymous poster hash: be85a...b0d

Skrevet

Kommer jo an på  hva man spiser...de andre spiser nok mer enn tomatsuppe og pannekake. Spis en skål tomatsuppe og en pannekake til med god samvittighet.

Anonymous poster hash: 431d1...e0d
  • Liker 2
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Nope. Spiser middag ca klokka 17. Men jeg trener om morgenen, hadde ikke greid kveldstrening uten kveldsmat.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg spiser bare kveldsmat fordi jeg trener. Er egentlig ikke sulten, men det er viktig å få i seg mat etter trening. De dagene jeg ikke trener spiser jeg heller ikke kveldsmat. Spiser middag rundt 17-18 tiden.

Skrevet

Jeg spiser ofte middag i 16-17 tiden, og hvis jeg ikke trener på etter det, er det dagens siste måltid for meg. Men jeg spiser ganske mye mer enn en skål tomatsuppe og en pannekake, da.

Hvis det og 4 brødskiver med pålegg er alt du har fått i deg i dag må du da ligge altfor lavt angående kalorier?

Gjest Carly-Chardonnay
Skrevet

Spiser middag i 17-18-tiden og er ikke så sulten etter det.Bortsett fra når jeg har trent, da tar jeg et knekkebrød eller noe, evt en appelsin. 

Skrevet

Skjønner...

Skjønner godt du er sulten ja!!
  • Liker 3
Skrevet

Du er sulten fordi du har spist alt for lite gjennom dagen. Hvis du passer på å få i deg nok næring på dagtid vil du ikke bli så sulten på kvelden.

Anonymous poster hash: 9fd80...206

• Liker 7
Skrevet

Jeg spiser middag rundt 19-20 men må ha alltid ha i meg noe ekstra før jeg legger meg. Ellers er jeg skrubbsulten når jeg våkner  :fnise:

Skrevet

Jeg spiser "middag" til lønsj(rundt 12), og gjerne noe frukt+proteinshake etter trening midt på dagen(15-tiden). Da spiser jeg knekkebrød, brødskiver, frukt e.l. etter jobb i 19-20tiden. 

Skrevet

Spiser som oftest ikke kveldsmat fordi jeg ikke er sulten, men er jeg sulten så spiser jeg. Inntar som regel bare drikke etter middagen mellom 16.00-18.00.

Om jeg trener på kvelden må jeg spise etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...