AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har det hendt deg at du har kommet vekk fra de du var sammen med i fylla? Og at det er enkelte ting du sliter med å huske? Anonymous poster hash: 9fc8e...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja, og ja. Anonymous poster hash: e94ae...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja det hender det. Anonymous poster hash: 9e306...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. oktober 2015 #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 19. oktober 2015 #6 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ja og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Del Skrevet 20. oktober 2015 ja haha, standar meg å komme bort fra de jeg egentlig er med også plutselig er jeg med masse nye folk som jeg egentlig ikke aner hvordan jeg møtte... Anonymous poster hash: d21fd...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ble satt av utenfor feil utested og måtte gå hele 300 meter for å komme til kjæresten min. I løpet av den gåturen begynte tre menn å følge etter meg. Så tett innpå at kjæresten min trodde de var venner av meg. Men i det jeg hoppet i min kjærestes armer forsvant de til andre siden av gaten. Ganske ekkelt!Anonymous poster hash: fd900...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ble satt av utenfor feil utested og måtte gå hele 300 meter for å komme til kjæresten min. I løpet av den gåturen begynte tre menn å følge etter meg. Så tett innpå at kjæresten min trodde de var venner av meg. Men i det jeg hoppet i min kjærestes armer forsvant de til andre siden av gaten. Ganske ekkelt!Anonymous poster hash: fd900...894 De skulle nok helt sikkert overfalle deg, og var overhodet ikke noen tilfeldige gutter som også hadde tenkt seg på byen (på et utested retning andre siden av gaten) Anonymous poster hash: e94ae...3fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det var en slik situasjon som ikke er til å misforstå. Jeg vet hva jeg snakker om for jeg har opplevd voldtekt før og. Så ikke kom her å lær meg noe. Det var ingenting annet enn en mørk bakgate på andre siden av veien. Så bare vær naiv duAnonymous poster hash: fd900...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cashbah Skrevet 20. oktober 2015 #11 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg kommer meg alltid hjem på en eller annen måte, men det er ikke alltid jeg husker hvordan Men jeg blir visst ekstra smart, kreativ og handledyktig når jeg er på fylla. Da går alt på fullgir for at jeg skal komme meg hjem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, og nei. Aldri drukket på meg blackouts, men har drukket på meg den "gode" ideen om å forlate de jeg var sammen med for en ONS. Anonymous poster hash: 936c4...abc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 21. oktober 2015 #13 Del Skrevet 21. oktober 2015 ja haha, standar meg å komme bort fra de jeg egentlig er med også plutselig er jeg med masse nye folk som jeg egentlig ikke aner hvordan jeg møtte... Anonymous poster hash: d21fd...81c Hahaha sånn er jeg og Jeg har det gjerne dritkult og blir kjent med masse folk, er sånn som danser nonstop mens jeg er ute og er ute til det stenger Sist var jeg på fest hos ei jeg nylig hadde blitt kjent med, endte opp med å henge med noen venner av henne jeg ble kjent med på vors og danse med de hele kvelden når vi kom ut. Hun jeg opprinnelig skulle ut med ville bare stå og se på, det blir for kjedelig for meg.. neste dag våknet jeg hos ei veninne av hu igjen er vertfall sosial nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. oktober 2015 #14 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, i Thailand faktisk. Hadde glemt lommeboken og måtte tilbake til hotellet og hente den. Da jeg kom tilbake fant jeg ikke venninene mine, så jeg hang med noen franskmenn istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja og Ja det verste jeg opplevde var en hverdag hvor jeg og to "venninner" som skulle vente på meg utenfor etter stenge tid,mens jeg gikk på do-når jeg kom ut hadde de stikke av, 3-4 timer til første tbane hjem. like etter fikk jeg en tlf fra den ene venninne hvor da de satt i taxi på vei hjem til fyr for å trekant, og jeg hadde lommeboka hennes (jeg lånte penger av henne,hun visste at jeg ikke hadde penger den kvelden). Så HELDIGVIS måtte de snu og hente meg. Kvelden endte med hun "pene" hadde sex med han (hun visste han min venninne likte han godt) og avviste den andre. Jeg dro hjem tidlig, kunne ikke finne mine sko, så jeg tok min venninne slite sko for komme meg hjem. Tror du jeg fikk en unskyldning dagen etter på for den dårlige oppførsel, og nei du, jeg ble angrepet fordi jeg dro med skoa til den ene, og hun ene etter den kvelden nekta og bli med meg på dansketur som var gratis. Såkalte venninner! Anonymous poster hash: 52872...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Del Skrevet 22. oktober 2015 "andre Anonymous poster hash: 52872...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #17 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gjett om jeg har. Mange ganger.. eller alltid egentlig. Klarer alltid å miste venninnene mine, vær bidige gang. Men kommer meg hjem på et mystisk vis. Verste var vell da jeg våknet med blackout i senga til bestevenninnen min.. ved siden av meg lå typen hennes halvnaken og mine klær var borte vekk. Husket ikke skiten! Og ja, jeg fikk panikk. Fylleangst og panikk på en og samme tid, satt å hylgrein. Venninnen min sto i døra å tisset på seg av latter. Jeg hadde blitt dopet ned, sendt til legevakten for en sjekk, for jeg var vist helt utav det. Hadde stått å ropt i telefonen "hvor er nærmeste bru, jeg må hoppe, jeg må hoppe" til en random person jeg ikke aner hvem er. Ikke vet jeg hvem jeg prøvde å ringe heller. Så ja, legevakten nesten, også ble jeg med venninnen min hjem fordi jeg var alene hjemme. Familien min var på ferie. Vi dro hjem til foreldrene hennes, evig takknemlig for snill venninne og far som kom å hentet oss. Ikke det at jeg husker noe da. Spydde til den store gullmedaljen, på meg, venninnen min og typen hennes. Hun hadde sovet i mellom oss, men våknet lenge før oss to. Så ja.. kvelden var vist ikke slik som jeg trodde. Hadde kun drukket en drink.. også var jeg vist helt borte vekk. De jeg var med reagerte på at det skjedde så fort, for jeg kan drikke en halvliter vodka og først da er jeg i godform. Anonymous poster hash: 7354c...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hahaha sånn er jeg og Jeg har det gjerne dritkult og blir kjent med masse folk, er sånn som danser nonstop mens jeg er ute og er ute til det stenger Sist var jeg på fest hos ei jeg nylig hadde blitt kjent med, endte opp med å henge med noen venner av henne jeg ble kjent med på vors og danse med de hele kvelden når vi kom ut. Hun jeg opprinnelig skulle ut med ville bare stå og se på, det blir for kjedelig for meg.. neste dag våknet jeg hos ei veninne av hu igjen er vertfall sosial nok Haha ja ingen kan si at vi ikke er sosial En av mine bestevenninner møtte jeg når jeg kom bort fra venninnene mine på byen, møtte noen folk og ble med de på nach haha. Nå kunne jeg ikke klart meg uten henne. Alltid gøy å møte nye folk, men er jo et under at det alltid går bra. Anonymous poster hash: d21fd...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 23. oktober 2015 #19 Del Skrevet 23. oktober 2015 Haha ja ingen kan si at vi ikke er sosial En av mine bestevenninner møtte jeg når jeg kom bort fra venninnene mine på byen, møtte noen folk og ble med de på nach haha. Nå kunne jeg ikke klart meg uten henne. Alltid gøy å møte nye folk, men er jo et under at det alltid går bra. Anonymous poster hash: d21fd...81c Er sånne tilfeldigheter som gjør det så gøy !! Jeg har også blitt kjent med mange bra folk jeg ikke hadde møtt ellers. En bra ting å ha et åpent sinn i møte med nye mennesker tror jeg, og så utrolig mange gøye opplevelser man ikke ville vært uten Hehe ja, har nok selv hatt veldig mye flaks sånn sett, men tror nok man også er en bedre menneskekjenner enn man gir seg selv kred for. Samtidig har jeg mer enn nok skjær i sjøen... men det må man jo regne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #20 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ja, i Thailand faktisk. Hadde glemt lommeboken og måtte tilbake til hotellet og hente den. Da jeg kom tilbake fant jeg ikke venninene mine, så jeg hang med noen franskmenn istedenfor. Ble det en hyggelig aften likevel? Altså med de franskmennene. Anonymous poster hash: 9fc8e...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå