Maimira Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Prøver å bli litt sunnere, da jeg gjerne vil gå ned noen kilo samt stramme opp kroppen litt. Mine tiltak er: kuttet ut snop, kaker ol i ukedagene (spiser det 1 gang i uken) og jogge/gå 3 ganger i uken. Vil dette hjelpe? Og til dere som jogger: hvor lenge og ofte jogger dere?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har gått ned over 20 kilo nå, med å gjøre akkurat det du skriver + kutte ut småspising av vanlig mat og ha et sunnere kosthold generelt enn før. Så ja, om det er kaker og godteri du har fått dine ekstra kalorier fra vil du nok gå ned I vekt. Anonymous poster hash: c9eda...c3a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har gått ned over 20 kilo nå, med å gjøre akkurat det du skriver + kutte ut småspising av vanlig mat og ha et sunnere kosthold generelt enn før. Så ja, om det er kaker og godteri du har fått dine ekstra kalorier fra vil du nok gå ned I vekt.Anonymous poster hash: c9eda...c3a Tusen takk for svar:) Jeg er ikke feit, men har litt for mye og det trives jeg ikke med. Og jeg har alltid vært så glad i snop, har spist det flere ganger i uken. Av og til hver dag, og uten å trene overhodet. Så jeg krysser fingrene for at dette skal hjelpe. 20 kg var jo helt overveldende da.... Supert:) Anonymous poster hash: f74cb...8fa
Gjest Runforit Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Så lenge du er i underskudd så går fettprosenten ned. Jogging brenner godt med kalorier, ca din egen kroppsvekt per km. Selv jogger jeg 4-5 mil i uka og er fast i fisken uten noen form for styrke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå