Gå til innhold

ost og vinkveld? varighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer et par venninner på ost og vinkveld til helga. Hvor lenge varer slike kvelder egentllig? Fra kl 7 til kl? Jeg aner ikke da jeg aldri har vært en festløve så vet ikke helt. Hjelp?

Anonymous poster hash: 047ad...3e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i 30 årene forresten, ikke 20 åring.

Ts

Skrevet

syv til ti kanskje? 

Anonymous poster hash: 33c08...3ce
Skrevet

Hadde det vært hos meg kunne vi fint sittet til 3-4 om natta. 

Skrevet

Kommer jo an på hvor moro dere har det, hvor mye dere har å snakke om osv  :vin:  :fnise:

Anonymous poster hash: 33c08...3ce
Skrevet

Fra 19:00 til 20:45

Anonymous poster hash: 77a0e...b79

Gjest supernova_87
Skrevet

De skal vare akkurat 3 timer 12 minutter og 41 sekunder. 

Det blir opp til hva vertskapet legger opp til! Noen ganger blir det at man har så utrolig mye å prate om og hygger seg sånn at det bare drar ut og drar ut, med mindre vertskapet vil avslutte, eller gjestene må gå. Det finnes ingen fasit på dette, og det er egentlig verten som legger lista. 

Skrevet

Varer vel så lenge dere koser dere det :)

Skrevet

De varer fra folk kommer til folk går ;) 

Det du spør om ts, er det fryktelig vanskelig å gi et godt svar på.  Jeg vil jo tro at dersom stemningen er god, så kan slike kvelder fort eskalere ut i de sene nattetimer. Men dersom besøket ditt merker at du begynner å bli sliten og klar for å få de ut av huset, så avsluttes også kvelden tidligere. 

Anonym over her sa fra 19-22, det er sikkert et greit utgangspunkt, men det kan fort bli både kortere og lengre. 

Skrevet

Hvis jeg og venninnene har ost og vinkveld så varer det gjerne fra 19-20tiden og utover kvelden. Gjerne til langt på natt.....

Men dersom du skal noe tidlig dagen etter eller ikke orker at de er der for lenge, så kan du jo gi beskjed når de kommer? Si at du feks skal opp tidlig i morgen og tenker å komme i seng til kl 23 eller noe. Da er det litt lettere å si i fra utover kvelden om du blir trøtt :) 

Skrevet

Vil jo helst at de skal være til 12-01er det greit å si det? Eller er det lite tid? Orker ikke til 3 på natta.

Gjest supernova_87
Skrevet

Vil jo helst at de skal være til 12-01er det greit å si det? Eller er det lite tid? Orker ikke til 3 på natta.

Det er helt greit å si det! 

Skrevet

Det er helt greit å si det!

Er det frekt? Hva hvis de blir steinfulle og liggende i sofan?

Skrevet

Til osten er borte og flaska er tom. xD

Skrevet

enig med mona. etterfulgt av en jentetur så vil vel det være enda en grunn til en ny ost og vinkveld? 

Anonymous poster hash: feb94...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...