AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har noen forslag til hva man kan finne på? Hun blir 25. Jeg er gravid, så en vanlig fest er utelukket. Alle tips mottas med takk 😊Anonymous poster hash: 0d5c3...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DobbelX Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kommer an på hvor mange gjester det skal være. Middag på restaurant? Telttur med god mat og drikke? Teater og middag? Hvorfor er fest utelukket forresten? Synes ikke det var åpenbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 søk på pinterest Anonymous poster hash: 5ed7f...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har noen forslag til hva man kan finne på? Hun blir 25. Jeg er gravid, så en vanlig fest er utelukket. Alle tips mottas med takk Anonymous poster hash: 0d5c3...fa7 Andre folk kan da få drikke selv om du er gravid vel? Ha et vanlig koselig vors og så kan de ugravide dra ut? Anonymous poster hash: a777e...ef7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 Andre folk kan da få drikke selv om du er gravid vel? Ha et vanlig koselig vors og så kan de ugravide dra ut?Anonymous poster hash: a777e...ef7 Selvfølgelig skal de få drikke hvis det ønsker det. Men jeg gidder ikke arrangere en fest. Vil heller gjøre noe annet koselig. Så kan de ikkegravide arrangere fest om de har lyst til det Anonymous poster hash: 0d5c3...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå