Gå til innhold

Dere som kjøper veldig mye Pepsi max

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og annen light-brus.. Synes dere ikke at det er veldig flaut? Eller dere som generelt er avhengig av noe?

Anonymous poster hash: f9435...f86

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest gundagrynte
Skrevet (endret)

Og annen light-brus.. Synes dere ikke at det er veldig flaut? Eller dere som generelt er avhengig av noe?

Ehhh nei :fnise: Hvorfor skulle det være flaut?? Hva jeg kjøper og hvor mye har da ingen andre noe med!

Endret av gundagrynte
Skrevet

Hva med de som kjøper mye sjokolade, røyk, snus, frukt, grønnsaker??? Ja går an å være avhengig av mye ikke sant. Tenk om noen kjøper 3 hele brød på en gang, han må da være avhengig av det :-O off flaut 

Anonymous poster hash: b9bda...ae6
  • Liker 5
Skrevet

Absolutt ikke. Hvorfor skulle jeg være flau over det? Bedre å kjøpe Pepsi Max enn brus med sukker. 

Det som derimot er flaut, er mennesker som er så antivitenskapelige at de tror at de mengdene med aspartam som er tilsatt brusen er skadelige. 

Anonymous poster hash: a57a2...34f
  • Liker 12
Skrevet

Hvorfor skulle det være flaut? Tenkte aldri over det da jeg jobbet i butikk.

Skrevet

Ja! Handler i Sverige og kjøper ofte 8 4-pakninger per gang. Men jeg er ikke den eneste, he he..

Anonymous poster hash: 0dd7f...929

Gjest gundagrynte
Skrevet

Ja! Handler i Sverige og kjøper ofte 8 4-pakninger per gang. Men jeg er ikke den eneste, he he..

Anonymous poster hash: 0dd7f...929

...vi kjøper 10 eller noen ganger 12 og et par brett med bokser..Er så digg med iskald PepsiMax på boks  :takke:

Skrevet

Hvorfor skal det være flaut?
Om jeg kommer inn i en butikk og kjøper med meg 12 brus, en haug med snacks og godteri, står du vel kanskje bak meg og tenker "Det er ikke bra å spise og drikke så mye...Hun må da være avhengig og ha ett ufattelig dårlig kosthold?"-Hva om JEG kjøper dette inn til en bursdag? Eller hva om butikken faktisk har en grei kampanje akkurat den uka slik at jeg kan kjøpe inn masse og ha dette lenge? -Ja det bruker jeg å gjøre...
Men, er ikke slik at når jeg kommer hjem, så sitter jeg og fråtser i brus, snacks og godteri :fnise:
Hvorfor skal det være flaut? Du har ingenting å gjøre med mine matvaner og godt er det...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være flaut? 

Nei, jeg er ikke flau. Jeg pleier å handle inn si 12 brus om gangen for å ha en god stund. Burde jeg være flau fordi jeg ukeshandler også? Eller når jeg handler kattemat tilsvarende 3-4 måneders forbruk for to katter?

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei,det er jeg ikke flau over i det heletatt.

Hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

For en tåpelig ting å lure på! Hva annet mener du er flaut? 

Anonymous poster hash: 8f60d...6a8
Skrevet

For en tåpelig ting å lure på! Hva annet mener du er flaut?

Anonymous poster hash: 8f60d...6a8

For et utrolig tåpelig og unødvendig SVAR.

Jeg spør fordi jeg kjøper en del brus sjøl og synes det er litt småpinlig:) ikke noe store greier, men lurer på hva de som kjøper en del og ofte tenker om det, selvsagt er det ikke flaut i ny og ne!

• Liker 2
Skrevet

Eh, nei, det er ikke flaut!

Anonymous poster hash: 4a080...ca4

Skrevet

Verre med de som kjøper tre sekker dopapir.

Her skal det hjem og drites, liksom!

• Liker 7
Skrevet

Verre med de som kjøper tre sekker dopapir.

Her skal det hjem og drites, liksom!

:fnise:

Skrevet

Jeg er også avhengig men kan ha en flaske i 3 dager. Kjøper aldri 4-pack, da drikker jeg bare mer. Og kjøper max et brett bokser når jeg er i Sverige.  Forstår ikke hvordan det går an å bælme ned litervis hver dag.

Skrevet

Synes det er litt merkelig dette her. Vet at mange som drikker mye brus og nærmest er avhengig blir skulet på og for mange er det flaut å kjøpe mye brus ja.

Men å være avhengig av tobakk og røyke en pakke sigaretter om dagen er det ingen som reagerer på, selv om det er 100 ganger farligere.....

Vi lever i en merkelig verden.

Anonymous poster hash: 742a9...a9c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er også avhengig men kan ha en flaske i 3 dager. Kjøper aldri 4-pack, da drikker jeg bare mer. Og kjøper max et brett bokser når jeg er i Sverige. Forstår ikke hvordan det går an å bælme ned litervis hver dag.

Da er du ikke avhengig.

Mvh skamløs bælmer

Anonymous poster hash: c7072...80c

• Liker 11
Skrevet

Pepsi Max er prisen jeg må betale for at dere andre skal ha noe pent å se på. Synes ikke jeg skal være flau over det.

• Liker 4
Skrevet

Har aldri tenkt på at det skulle være det, men nå kjøper jeg dem gjennom internett fra Tyskland så det er ingen som ser det. 349 for tre brett inkludert frakt er jo drittbillig.

Anonymous poster hash: 6d0d5...a04
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...