Gå til innhold

Dropper selskapeligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg her som skyr forsamlinger og også større familiære selskapeligheter?

Og hvorfor holder du deg unna dette?

Anonymous poster hash: 78e13...0b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjedelig, men jeg skyr det ikke.

Noen må passe ungene, så jeg har det som en jobb og ellers finner jeg med en krok og slapper av og ser TV eller holder på med mobilen, men stort sett synes jeg det er gørr å sitte og snakke i familiebesøk, emnene interesserer meg ikke. 

Det er bedre med min egen familie enn svigers, men heldigvis er det såpass høyt under taket at om noen "melder seg ut" så reagerer ingen.

Skrevet

det er helt pyton, men jeg møter opp det er plikt hos oss.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg skyr familieselskaper fordi familien min består av en gjeng med evig tjukkaser som aldri klarer å snakke om noe annet enn slanking, som ingen av dem har peiling på. Dessuten er det ingen av dem som vet hva bordmanerer eller HDI er.

Skrevet (endret)

Er HDI Human development index? Det visste ikke jeg før jeg googlet det. Om det er nivået ditt ser jeg for meg at du har et litt begrenset antall folk du klikker med.

Endret av ekkoet
Skrevet

Pliktbesøk er det verste som finnes.

Min familie har lite tradisjoner, vi møtes når det passer - hyggelig og uformelt.

Svigerfamilien derimot er et kapittel for seg. Det er ikke måte på hvilke anledning i løpet av et år som skal markeres. I tillegg tror jeg egentlig ikke de liker så godt å møtes, de gjør det for å opprettholde tradisjoner... Stemningen blir dog deretter.

Anonymous poster hash: 5b6b7...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...