Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Har lest om dem før og det skal angivelig fungere, men har ikke prøvd dem selv.
anonyma Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 Jeg er villig til å prøve ja. Tenk å få tilgang til alle! butikker. Amex'n kommer til å gå varm :oops:
Windy Skrevet 26. september 2004 #4 Skrevet 26. september 2004 oooh! Jeg tør ikke prøve selv - enda :-? Men virkelig interessant!
Dru Skrevet 26. september 2004 #5 Skrevet 26. september 2004 Dette her er forsåvidt gammelt nytt. Tror ikke det skal være noe problem å faktisk gjøre det, hvis ikke hadde vi vel hørt masse om at det ikke bør gjøres.
Hilde Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 Jeg har brukt en tilsvarende nettside til å bestille ting fra usa. Funket helt fint det. De opprettet en fiktiv adresse i usa, og sendte den så videre til meg. Kostet ikke allverden heller, ikke så mye at det ikke var verdt det i alle fall. Husker selvsagt ikke adressen til denne nettsiden..
Gjest Coral Skrevet 26. september 2004 #7 Skrevet 26. september 2004 Kunne vært spennende å prøve, mye fint
Gjest Tristessa Skrevet 26. september 2004 #8 Skrevet 26. september 2004 Fy f.... Er redd hele lånet mitt vil gå med på urban outfitters nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå