Spamdex Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Hei! Jeg leier en leilighet der avløpet på kjøkkenet går rett i sluket på badet. Ikke uvanlig at alt oppvaskvannet kommer utover hele baderomsgulvet. Så jeg lurer på om noen kunne opplyst meg på hvilke regler og krav som gjelder her? Er dette greit? En annen ting er at det står et badekar det, tror mye av vannet havnet under der og legger seg...veldig udelikat i mine øyne... :/ Hilsen noen som syns det er kjipt med skittent oppvaskvann utover gulvet....
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Ikke uvanlig med løsninger der sluk fra servanter går ut i sluket i dusjen. Jeg har det hjemme på mitt eget bad og det fungerer greit. Om vannet fra servanten på kjøkkenet kommer opp på badegulvet så tyder det på at sluket og/eller vannlås i sluket bør renses. Har du forsøkt å rense sluket? Ikke en gøy jobb, men det må gjøres iblant for at det ikke skal tette seg, for at vannet skal renne effektivt nok til at det ikke blir tilbakeslag opp av sluk eller lignende. Om du mistenker at det er vannoppsamling under badekaret, ta kontakt med utleier. Vannoppsamlinger kan føre til vannskader om det blir liggende over tid. Anonymous poster hash: 9ec78...7ad 2
Gjest Blondie65 Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jøje meg, spaserte avløpet fra oppvask til badet etter visning? Ikke?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Søk hjelp hos leieboerforening eller andre der du får juridisk hjelp. Dette høres ille ut!Anonymous poster hash: 930ef...291
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Rense sluket, det er det du må gjøre.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Dette var vel lett synlig når du var på visning. Eller leide du leiligheten usett? Anonymous poster hash: 68c84...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå