Gå til innhold

Skal du spise noe søtt i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: ee525...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Spiser sjeldne søtt i ukedagene.

Skrevet

Jepp. Startet med å spise sjokolade til frokost, og blir helt sikkert noe mer i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 1a7c6...2b0

• Liker 1
Skrevet

oh yes!

ble kornblanding med jordbær og melk til frokost

pastiller på jobb

et par sjokoladekjeks etter middag

og nå skal jeg til en venninne, så hvem vet...

Anonymous poster hash: f18db...f37
Gjest snoopy_93
Skrevet

Det nærmeste søtt jeg har kommet i dag er gresk yoghurt med jordbær. Orker ikke halve en gang før samvittigheten gnagde. (Hormonell, føler meg utilpass i egen kropp og har spist litt vel mye drit i det siste)

Skrevet

Det nærmeste søtt jeg har kommet i dag er gresk yoghurt med jordbær. Orker ikke halve en gang før samvittigheten gnagde. (Hormonell, føler meg utilpass i egen kropp og har spist litt vel mye drit i det siste)

Dårlig samvittighet over litt gresk yoghurt og jordbær?

Har du anoreksi?

Anonymous poster hash: 4aa59...47c

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har noen kakerester etter helgen, og jeg kaster ikke kake. Masse proteiner, da gitt!

Skrevet

Spiste en muffins akkurat :) Har litt smågodt også, tenkte jeg skulle kose meg litt i dag

Anonymous poster hash: d1829...98a
Skrevet

Jeg skulle ikke det, men gikk på en smell i møte med sånne sjokoladeskjell fra Guylian :sjenert:

Gjest Keikolina
Skrevet

Spiser noe søtt hver dag. Kan ikke bare ikke spise det i dag :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Dårlig samvittighet over litt gresk yoghurt og jordbær?

Har du anoreksi?

Anonymous poster hash: 4aa59...47c

Nei, men vekta har gått fra 50 til snart 70 på to år. Har spist veldig mye junk og ting som ikke er så bra for kroppen - så jeg har bestemt meg for at brus og godteri blir nedprioritert en stund fremover slik at jeg kan få det litt bedre med meg selv. :) 

Dessuten er jeg en sånn jente som blir påvirket av alle de retusjerte reklamene osv, så selv da jeg veide 49kg og høyden var 167cm, ribbeina syntes, kunne ikke gå med stramme bukser fordi det gnagde på hoftebeina - så syntes jeg at jeg var for stor. 

Men jeg har vært innom tanken på om jeg kanskje har en spiseforstyrrelse fordi mat er i lange perioder noe som byr meg i mot. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...