peppermyntete Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Nei, det skal jeg ikke. Spiser sjeldne søtt i ukedagene.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jepp. Startet med å spise sjokolade til frokost, og blir helt sikkert noe mer i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 1a7c6...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 oh yes! ble kornblanding med jordbær og melk til frokost pastiller på jobb et par sjokoladekjeks etter middag og nå skal jeg til en venninne, så hvem vet... Anonymous poster hash: f18db...f37
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Det nærmeste søtt jeg har kommet i dag er gresk yoghurt med jordbær. Orker ikke halve en gang før samvittigheten gnagde. (Hormonell, føler meg utilpass i egen kropp og har spist litt vel mye drit i det siste)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Det nærmeste søtt jeg har kommet i dag er gresk yoghurt med jordbær. Orker ikke halve en gang før samvittigheten gnagde. (Hormonell, føler meg utilpass i egen kropp og har spist litt vel mye drit i det siste) Dårlig samvittighet over litt gresk yoghurt og jordbær? Har du anoreksi? Anonymous poster hash: 4aa59...47c
Gjest Overrasket Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har noen kakerester etter helgen, og jeg kaster ikke kake. Masse proteiner, da gitt!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 Spiste en muffins akkurat Har litt smågodt også, tenkte jeg skulle kose meg litt i dag Anonymous poster hash: d1829...98a
Agathe Skrevet 19. oktober 2015 #10 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg skulle ikke det, men gikk på en smell i møte med sånne sjokoladeskjell fra Guylian
Gjest Keikolina Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Spiser noe søtt hver dag. Kan ikke bare ikke spise det i dag
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Dårlig samvittighet over litt gresk yoghurt og jordbær? Har du anoreksi? Anonymous poster hash: 4aa59...47c Nei, men vekta har gått fra 50 til snart 70 på to år. Har spist veldig mye junk og ting som ikke er så bra for kroppen - så jeg har bestemt meg for at brus og godteri blir nedprioritert en stund fremover slik at jeg kan få det litt bedre med meg selv. Dessuten er jeg en sånn jente som blir påvirket av alle de retusjerte reklamene osv, så selv da jeg veide 49kg og høyden var 167cm, ribbeina syntes, kunne ikke gå med stramme bukser fordi det gnagde på hoftebeina - så syntes jeg at jeg var for stor. Men jeg har vært innom tanken på om jeg kanskje har en spiseforstyrrelse fordi mat er i lange perioder noe som byr meg i mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå