Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit at det sikkert er opprettet maange slike tråder, men jeg må bare få sagt hvor lei jeg er av å få spørsmål om graviditet!

Og de nærmeste familien er ikke problemet, men kollegaer osv! "Åh, skal dere ikke ha baby snart dere da.."

"Dere er jo gift til og med, blir det snart noen små i huset da?"

Jeg blir så sint! Hva feiler det folk!

Jeg er 27 år, mannen 30, noe mange påpeker! Nå må vi snart begynne liksom..

Skulle ønske folk ville slutte å spørre andre om slike ting!

Anonymous poster hash: 21f44...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får se senere.Sånn er det med den saken - og jeg ønsker ikke noe videre diskusjon rundt dette.

Det hadde jeg svart.Så får de se til å holde kjeft.

Anonymous poster hash: 35c12...9f4
Skrevet

Jeg har blitt SÅ lei av det at jeg har begynt med å svare med å se de rett i øynene og si -Det er ingen selvfølge at alle kan få barn. Da pleier det som regel å bli stilt. Det så mange som mangler de antennene at det er skummelt!

• Liker 1
Skrevet

Synes det er et såppas sårt tema at jeg vanligvis går rundt grøten når folk spørr.

Kanskje like greit å være direkte som du sier Evalinn. Da stopper sikker spørsmålene i alle fall!

Skrevet

Jeg har blitt SÅ lei av det at jeg har begynt med å svare med å se de rett i øynene og si -Det er ingen selvfølge at alle kan få barn. Da pleier det som regel å bli stilt. Det så mange som mangler de antennene at det er skummelt!

Dette hadde jeg også gjort!

• Liker 1
Skrevet

Ja og mange føler seg rett dumme etterpå, som fortjent mener nå jeg. Det er sårt å føle på at man ikke kan få barn eller gå måned etter måned med negative resultater, og man må attpåtil gå med folk rundt seg som maser på om du skal få ut fingern! Nei! Det er drøyt lite gjennomtenkt av de som spørr!

• Liker 1
Skrevet

Veldig enig, Jeg og kjæresten er 24 år og får de samme spørsmålene, spesielt i familieselskap. Og dersom jeg ikke har lyst på et glass vin eller lignene begynner de å tøyse med "åh, kanskje hun er gravid" IKKE MORO!

Anonymous poster hash: 087d3...856
Skrevet

Jeg gjorde det til en kollega uten antenner engang... Så svarer han: åh? Har du fått vite at du ikke kan få barn....

Nek altså!! (Jeg svarte ikke og gikk min vei)

Anonymous poster hash: fc474...b56

• Liker 1
Skrevet

Ser at det ikke bare er mine kollegaer og familiemedlemmer som snakker før de tenker..

Og for å spørre om noe videre, - jeg skal starte utredning på St.Olavs i november nå etter at vi har vært prøvere i 15 mnd uten hell. Så til dere som har startet med hormonsprøytet og alt som følger med prøvinga, forteller dere det til nærmeste familie/ leder/sjef da?

Nå er det jo ingen som vet at vi har vært prøvere, men er redd det blir verre å "skjule" når det blir en del legetimer, medisinering osv.. Aner ikke hvordan prosessen jeg har i vente er..

Ts.

Skrevet

Begynner å bli mektig lei selv..... Det værste er at jeg vet noen har sagt "tenkt om de prøver da så sitter vi slik".. ENDA greier de ikke dy seg... Noen mangler store deler av de antennene!! 😡 Jeg vurdere si neste gang at jeg ikke kan få barn.. Mulig flere passer sine egne saker da!!

Skrevet (endret)

Skjønner deg veldig godt! Det er jo tross alt noe ingen har noe med...

Selv fikk jeg spørsmål fra flere bare noen få mnd etter fødselen om jeg ikke snart skulle begynne å tenke på nr 2..... Dette var ikke familie/ venner/ kollegaer, men mer bekjente, godt voksne! Blir så irritert over slikt. Underlivet mitt var ødelagt etter sist fødsel, så det siste jeg ville var å gå gjennom en fødsel på ny. :P Men orka liksom ikke å reklamere om det heller :P

Har fått mange spørsmål om det etter vi ble prøvere på ny også, skulle tro det sto skrevet i panna på meg at vi prøvde.. "Skal ikke dere få et barn snart da, må tenke på barna så aldersforskjellen ikke blir for stor"..... og bla bla bla!

Endret av Frøkenfryd30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...