Gå til innhold

Ny vinterjakke

Braah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg syntes long bear pjs er finest på jenter jeg! kodiak ser litt harry ut, men long bear ser litt mer damete ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal først ha Goose så er det expedition, beste modellen.

Legg inn litt mer penger og du kan heller kjøpe en pelskåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes long bear pjs er finest på jenter jeg! kodiak ser litt harry ut, men long bear ser litt mer damete ut:)

Nettopp det jeg tenker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du snart gi deg med disse jakketrådene/spørsmålene dine!

Kjøp deg en jakke du er fornøyd med og smil og vær glad!

Anonymous poster hash: 45400...cb1

En jakke er mer enn en jakke. Må gi den rette følelsen, kjedelig å bare være "fornøyd" med jakken. Klær koker ned til hvilke følelser de gir oss, til syvende og sist. Det er det samme som at å si til Hellstrøm at han skal være fornøyd med Grandiosa. Han hadde garantert klikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått for noen av de, for å være ærlig.. Jenter nå til dags bryr seg mye om dyrevelferd, så ikke forvent å dra noe særlig med damer i alle fall ;) Ta en titt på Fjällraven sine, de har mange fine! Yupik, Barents, Greenland og andre modeller. 

Anonymous poster hash: b71ae...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jakke er mer enn en jakke. Må gi den rette følelsen, kjedelig å bare være "fornøyd" med jakken. Klær koker ned til hvilke følelser de gir oss, til syvende og sist. Det er det samme som at å si til Hellstrøm at han skal være fornøyd med Grandiosa. Han hadde garantert klikket.

Og hvilke følelser gir disse overprisede, litt malplasserte

jakkene egentlig? Følelsen av å være litt for varm til en hver tid? Følelsen av å ha brukt ufattelig mye penger på noe fullstendig meningsløst? Eller er det kanskje følelsen av at noen dyr og fugler har fått lide som gir det lille ekstra? Designet kan det umulig være for de er ikke designet for noe annet enn å holde de som har behov for et ekstremt varmt klesplagg i for eksempel Alaska og ser ut som en kortversjon av sovepose. Hvilket det også er...

Og Hellstrøm misliker Grandiosa fordi det er søppel kamuflert som mat glanset innpakning. Mye det samme konseptet som drittunger i eksklusive merkeklær... ;) Hellstrøm er ikke så dum at han tømmer en flaske eksklusiv vin i en Coq au Vin!

Endret av Leo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellreven! Sikler etter selv, men det blir litt for dyrt akkurat nå..

Anonymous poster hash: f923f...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ser at det finnes to forskjellige Parajumper modeller.

En Masterpiece og en Right Hand. Hva er egentlig forskjellen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må tilrå Uber-jakkene, eg då. Her betaler du for norsk design og god funksjonalitet.

Er ikke jakker for 18-19 åringer. Jeg syns ihvertfall ikke det. Liker uansett jakker med dun bakpå

Står mellom PJS og Woolrich

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Tigress

Er ikke jakker for 18-19 åringer. Jeg syns ihvertfall ikke det. Liker uansett jakker med dun bakpå

Står mellom PJS og Woolrich

Du har kanskje rett, det er nok litt vel mykje personlegdom i ei Über-jakke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett, det er nok litt vel mykje personlegdom i ei Über-jakke. 

Det er det da virkelig ikke. De er jo bare strømlinjeformede og ordinære. Ser ut som noe du får kjøpt overalt. Spesielt varme er de heller ikke.

Anonymkode: c3537...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...