Braah Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #41 Skrevet 20. oktober 2015 Og herregud må bare si at stilen på det bilde fra insta var helt syykt fet! Så om du har sånn stil så passer goose best, men om du vil ha pjs så anbefaler jeg modellen kodiak! Likte ikke den fra adidas som var vist her, ikke til 18 åringerAnonymous poster hash: 5314b...397 Takk for det. Vet ikke om jeg gidder Goose, er altfor svær. Parajumpers vurderer sterkt, men usikker på hvilken av modellene, da den kodiak modellen kan minne om jentejakken fra PJS også, med tanke på lengde og designet.
Braah Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #42 Skrevet 20. oktober 2015 http://www.careofcarl.no/no/artiklar/barbour-international-aviemore-jacket-black.html Vurderer egentlig å bare kjøpe denne, for så å kjøpe en ordentlig parkas når vinteren først kommer. Hva tenker dere om jakka som jeg deler?
WubWub Skrevet 20. oktober 2015 #43 Skrevet 20. oktober 2015 Begynner å bli endel tråder fra deg om disse jakkene. Du har fått flere sider av svar om disse goose og vaffeljakkene i tidligere tråder med tips og innspill så hvorfor stadig nye tråder hvor du spør om nøyaktig de samme tingene? 1
♥Missy♥ Skrevet 20. oktober 2015 #44 Skrevet 20. oktober 2015 http://www.careofcarl.no/no/artiklar/barbour-international-aviemore-jacket-black.html Vurderer egentlig å bare kjøpe denne, for så å kjøpe en ordentlig parkas når vinteren først kommer. Hva tenker dere om jakka som jeg deler? Den var fiin 👍🏻😀
Braah Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #45 Skrevet 21. oktober 2015 Den var fiin 👍🏻😀 Ja det er den, men jakka er nok litt for kort. Er bare 67 cm i lengden og jeg er 186. Samtidig så ser den veldig tynn ut inni
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #46 Skrevet 21. oktober 2015 Ja det er den, men jakka er nok litt for kort. Er bare 67 cm i lengden og jeg er 186. Samtidig så ser den veldig tynn ut inni Nå må du snart gi deg med disse jakketrådene/spørsmålene dine! Kjøp deg en jakke du er fornøyd med og smil og vær glad!Anonymous poster hash: 45400...cb1 3
Gjest Tekola Skrevet 21. oktober 2015 #47 Skrevet 21. oktober 2015 Ryddet for spekulasjoner. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #48 Skrevet 21. oktober 2015 Bruker han uggs også eller? Neida. Er det den kodiak modellen i svart han bruker? Hahah nei, han bruker nike force og Kanye West sine. Ja er den👌Anonymous poster hash: 5314b...397
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #49 Skrevet 21. oktober 2015 Ville tatt en titt på årets parka fra Holzweiler 😊Anonymous poster hash: ee006...056
Safiye Skrevet 21. oktober 2015 #50 Skrevet 21. oktober 2015 Ville tatt en titt på årets parka fra Holzweiler Anonymous poster hash: ee006...056 Ikke for å være frekk, men den parkaen var utrolig formløs og stygg.
Salka Skrevet 21. oktober 2015 #51 Skrevet 21. oktober 2015 Vær så snill, kjøp noe uten ekte pels! Ikke støtt dyremishandling! Adidasjakken var kjempefin syns jeg, visste ikke at Adidas lagde så fine klær. 1
Leo Skrevet 21. oktober 2015 #52 Skrevet 21. oktober 2015 Hva i svarte skal man med en dunjakke som koster mer enn matbudsjettet til en hel familie i flere måneder med mindre man skal til Nordpolen??? Og det er det veldig, veldig få som skal. Det blir også litt vanskelig å ta ungdom/unge voksne som klager over anstrengt studentøkonomi og høye boligpriser på alvor når det er tydelig at svært mange prioriterer dunjakker og dyre vesker rett før de skal begi seg ut i voksenlivet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #53 Skrevet 21. oktober 2015 Ikke for å være frekk, men den parkaen var utrolig formløs og stygg. Tror du trenger å redefinere hva som er frekt, for det er ikke akkurat som om jeg tar det personlig 😂 Det er uansett en smakssak, og jeg synes jakken er helt genial da det egentlig er 3 jakker i 1.Anonymous poster hash: ee006...056
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #54 Skrevet 21. oktober 2015 Parajumper kodiak jakken er finere på gutter enn jenter, etter min mening. Skaff deg en slik en hvis du gidder å legge endel tusenlapper i en jakke. Anonymous poster hash: 3265d...ad1
Safiye Skrevet 21. oktober 2015 #55 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Tror du trenger å redefinere hva som er frekt, for det er ikke akkurat som om jeg tar det personlig Det er uansett en smakssak, og jeg synes jakken er helt genial da det egentlig er 3 jakker i 1.Anonymous poster hash: ee006...056 Hehe, nei, men ville ikke virke så negativ. Endret 21. oktober 2015 av Pavilion
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #56 Skrevet 21. oktober 2015 Det er fantastisk hvordan ungdom går på disse merkene, og egentlig er det ikke noe spesielt ved disse jakkene. Men vil du Ha en dyr jakke, gå for en svært få har. Sjekk ut disse, se under Livstil lenger ned på siden: http://arcteryx.com/ProductFind.aspx?language=NO&gender=Womens&category=Insulated_Jackets. Jeg er storfornøyd med min Patera parka. Dyr ja, men verdt det! og heldigvis ikke slik "uniform" jakke alle skal ha....Anonymous poster hash: 6774c...ab9
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #57 Skrevet 21. oktober 2015 Det er fantastisk hvordan ungdom går på disse merkene, og egentlig er det ikke noe spesielt ved disse jakkene. Men vil du Ha en dyr jakke, gå for en svært få har. Sjekk ut disse, se under Livstil lenger ned på siden: http://arcteryx.com/ProductFind.aspx?language=NO&gender=Womens&category=Insulated_Jackets. Jeg er storfornøyd med min Patera parka. Dyr ja, men verdt det! og heldigvis ikke slik "uniform" jakke alle skal ha....Anonymous poster hash: 6774c...ab9 Oi, sorry, du er jo gutt fant jeg ut nå.... Hehe....men du finner det og på den siden. Finn noe annet enn hva alle andre har. Jeg ler inni meg her gang jeg ser en bunsj med gutter fra VGs i samme type jakker.Anonymous poster hash: 6774c...ab9
Braah Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #58 Skrevet 21. oktober 2015 Hahah nei, han bruker nike force og Kanye West sine. Ja er den👌Anonymous poster hash: 5314b...397 Haha. Og du syns det er fint på gutter?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #59 Skrevet 21. oktober 2015 Fjällreven har også en del fine jakker til gutter. De er varme og det beste av alt er at det er ingen dyr som har blitt mishandlet for å "produsere" de Anonymous poster hash: 7e0a4...f27 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #60 Skrevet 21. oktober 2015 Haha. Og du syns det er fint på gutter? Ja, hva haha Anonymous poster hash: 5314b...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå