Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn!

Vinteren er snart kommet og det er kaldt ute på morgenen, så tenker da å gå til innkjøp av ny vinterjakke. Er forresten 18 år, gutt, pris er ikke viktig. Hva er "in"?

Tenker Parajumpers, Goose, Woolrich og i den retningen der. Hva sier dere? ;)

Skrevet

Det kommer jo an på hvilken stil du har?

Anonymous poster hash: 6e54b...d47

Skrevet (endret)

Jeg synes jakkene fra Elvine er veldig fine :) Sjekk ut de! 

https://www.zalando.no/herreklaer-jakker/elvine/?gclid=Cj0KEQjwqZKxBRDBkNmLt9DejNgBEiQAq8XWPinBiyfeBLcC727B-8Fi8axIGq0pvtxjqWZhxwFBUHsaAr7C8P8HAQ&wmc=SEM47_CR_NO_2103206.&opc=2211&ef_id=VhLCywAAAYJVTyOW:20151019124532:d

(Parajumpers og Goose synes jeg bare er overpriset og harry.. Jakkene fra Elvine er fine og av god kvalitet så du får faktisk det du betaler for) 

Endret av Alvea
Skrevet

Det kommer jo an på hvilken stil du har?

Anonymous poster hash: 6e54b...d47

Hva mener du?

Har jo egentlig en vanlig stil. Til hverdags går jeg med mokkasiner og vaffeljakke, samt jeans.

Skrevet

Jeg synes jakkene fra Elvine er veldig fine :) Sjekk ut de! 

https://www.zalando.no/herreklaer-jakker/elvine/?gclid=Cj0KEQjwqZKxBRDBkNmLt9DejNgBEiQAq8XWPinBiyfeBLcC727B-8Fi8axIGq0pvtxjqWZhxwFBUHsaAr7C8P8HAQ&wmc=SEM47_CR_NO_2103206.&opc=2211&ef_id=VhLCywAAAYJVTyOW:20151019124532:d

(Parajumpers og Goose synes jeg bare er overpriset og harry.. Jakkene fra Elvine er fine og av god kvalitet så du får faktisk det du betaler for) 

Hmm, takker. :) Er egentlig ikke såå fan av slike jakker, er mer for parkas. Men takk for tips. 

Skrevet

Hmm, takker. :) Er egentlig ikke såå fan av slike jakker, er mer for parkas. Men takk for tips. 

AD122L006-Q11@3.jpg

Når det gjelder parkas så synes jeg denne fra Adidas er veldig fin :) Stilren og enkel

Skrevet (endret)

AD122L006-Q11@3.jpg

Når det gjelder parkas så synes jeg denne fra Adidas er veldig fin :) Stilren og enkel

Den så faktisk ikke så gærn ut.

Du syns ikke at Goose og Parajumper er noe tess, altså? Er vel de to jakkene 90% av befolkningen mellom 17-19 år går med til hverdags.

Endret av Braah
Skrevet

Den så faktisk ikke så gærn ut.

Du syns ikke at Goose og Parajumper er noe tess, altså? Er vel de to jakkene 90% av befolkningen mellom 17-19 år går med til hverdags.

Jeg synes det blir for harry med Goose og parajumper i og med at det er så tydelig at man har betalt for et merke. Går man ut med 2000-3000 for en jakke i et annet merke så får man faktisk en jakke med god kvalitet og den holder seg i alle fall minst like godt som de to nevnte merkene. Ikke er de noe pene å se på heller og folk som kjøper sånt som alle har mangler smak i mine øyne :P 

• Liker 6
Skrevet

Det er vel det som er problemet, det er harry fjortissjakker med null tanke for ansvarlig dyrehold. Det er nå i alle fall min personlige mening.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det blir for harry med Goose og parajumper i og med at det er så tydelig at man har betalt for et merke. Går man ut med 2000-3000 for en jakke i et annet merke så får man faktisk en jakke med god kvalitet og den holder seg i alle fall minst like godt som de to nevnte merkene. Ikke er de noe pene å se på heller og folk som kjøper sånt som alle har mangler smak i mine øyne :P

Kan jo også kjøpe en slik jakke på Finn da?

Skrevet

Det er vel det som er problemet, det er harry fjortissjakker med null tanke for ansvarlig dyrehold. Det er nå i alle fall min personlige mening.

Så du syns ikke dem er fine?

Jeg syns kanskje at Parajumper er litt stygt på herre, men fint for damer. Goose er finere på herre enn dame.

Skrevet

Så du syns ikke dem er fine?

Jeg syns kanskje at Parajumper er litt stygt på herre, men fint for damer. Goose er finere på herre enn dame.

Nei, jeg synes de er blodharry og overpriset. Med ekstra trykk på blod, ettersom de ikke akkurat er så snille mot dyr. Helt unødvendig med ekte pels på ytterplagg når man bor i Oslo by og kun går til og fra banen (før jeg blir skutt her; dette er et ironisk ment eksempel!)

• Liker 4
Skrevet

Kan jo også kjøpe en slik jakke på Finn da?

De blir ikke penere av den grunn :P Fortsatt smakløse selv om man har fått noen tusener i rabatt. Jeg ser ned på mennesker med slike jakker, ærlig sak det. 

Skrevet

Den første :) Den andre om du er skater eller lignende. Likte begge sånn sett 

Skrevet

Har selv en Goose jakke.  Varm og god kvalitet!  Enkelt og greit :) 

Anonymous poster hash: 59deb...c2c
Skrevet

Har selv en Goose jakke.  Varm og god kvalitet!  Enkelt og greit :)

Anonymous poster hash: 59deb...c2c

Serr? Farge og hvor mye betalte du?

Skrevet

Med tanke på instabildet du postet her, syns jeg Goose og Parajumper blir feil valg. Adidasjakken lengre opp var veldig fin da!

Skrevet

AD122L006-Q11@3.jpg

Denne var knallfin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...