AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 I gjennomsnitt eller siste gang du datet en du hadde god kjemi med, etter hvor mange dater følte du at du visste nok til å bestemme om h*n var noen du kunne tenke deg å ha som kjæreste? Alder og kjønn? Anonymous poster hash: 48991...bf4 Anonymous poster hash: 48991...bf4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Det tar 2-3 måneder for min del. Må komme litt under huden på mennesket og se det i forskjellige situasjoner før jeg kan ta noen avgjørelse på det. Alle legger jo smørsida opp i begynnelsen. Er kvinne i 30-årene. Anonymous poster hash: f18ee...e11 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Eksklusivitet er jo ikke noen big deal. Det er ikke som ekteskap, man går jo tilbake på det hele tiden uten at det koster en noe. Så man trenger ikke akkurat en evighet på å bli enige om at man ikke treffer andre. Men jeg ville ventet en stund med å introdusere ham for venner, og gå ut i et offisielt forhold. Har aldri introdusert en mann for familie enda. Jeg vet som regel etter en 3-4 dater om han har potensiale som kjæreste. Da mener jeg ting som kjemi og kompatibilitet oss imellom, og hans karakter. Leser menn ganske godt der, og ting som familiebakgrunn, livsstil og livssyn sier mye. Har aldri datet en mann fra en trøblete/splittet bakgrunn eller med en tvilsom vennekrets. Er kvinne, 25. Anonymous poster hash: 2280e...ea5 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Sist gang bestemte jeg meg etter 2. date for at det ikke kom til å fungere. Dame, 30. Endret 19. oktober 2015 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Sist gang bestemte jeg meg etter 2. date for at det ikke kom til å fungere. Dame, 30. Spørsmålet er hvor lang tid det tok i tilfeller det KUNNE fungere. De aller fleste har avvist folk tidlig, det skjer jo hele tiden. Anonymous poster hash: 2280e...ea5
smalls Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er bifil og kan love dere at kvinner og menn er like ille på dette. Ingen er bedre enn den andre. Jeg har opplevd både kvinner og menn blir stille og ikke svarer meg mer. Her er det 50/50. Så diskusjonen om hvem som er verst, kan dere bare legge dø. 1
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Det tar 2-3 måneder for min del. Må komme litt under huden på mennesket og se det i forskjellige situasjoner før jeg kan ta noen avgjørelse på det. Alle legger jo smørsida opp i begynnelsen. Er kvinne i 30-årene. Anonymous poster hash: f18ee...e11 Bruker du nettdating eller møter du de via venners venner eller felles interesser da?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Så diskusjonen om hvem som er verst, kan dere bare legge dø. Men det er da ikke det denne tråden handler om? Anonymous poster hash: 2280e...ea5 1
Gjest Overrasket Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg bestemmer meg som regel etter første stevnemøte.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Det er ikke bare god kjemi som avgjør det for meg. Vi må ha like mål og ambisjoner med livet. Har vi det så kan jeg bestemme meg ganske raskt om kjemien er super. Har vi ikke det så er det uaktuelt å bli kjærester i håp om at han vil få samme mål og interesser som meg. Anonymous poster hash: 70660...66f
Charmander Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er bifil og kan love dere at kvinner og menn er like ille på dette. Ingen er bedre enn den andre. Jeg har opplevd både kvinner og menn blir stille og ikke svarer meg mer. Her er det 50/50. Så diskusjonen om hvem som er verst, kan dere bare legge dø. Quote for truth.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Det er ikke bare god kjemi som avgjør det for meg.Vi må ha like mål og ambisjoner med livet. Har vi det så kan jeg bestemme meg ganske raskt om kjemien er super. Har vi ikke det så er det uaktuelt å bli kjærester i håp om at han vil få samme mål og interesser som meg. Anonymous poster hash: 70660...66f Det er nettopp derfor jeg stiller dette spørsmålet Bortsett fra at jeg også legger stor vekt på prinsipper og verdier. Anonymous poster hash: 48991...bf4
Herr Sebra Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Fra første stund jeg møtte henne. Vi klaffet veldig godt, og det var nesten litt skremmende fordi vi var så like. Samme humor, kjemi, verdier, mange like interesser osv. På første date skravlet vi i timesvis og hun var så ærlig og helt seg selv at det skulle vanskelig gjøres å faktisk ikke falle for henne. Dessuten syntes jeg hun var ufattelig pen (altså, jeg synes jo det ennå selvsagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå