Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite spørsmål som jeg tenkte kanskje noen av dere smarte PC-folk har peiling på. Jeg har en printer (Canon MP360) og for tiden printer jeg ut bilder med Glossy Photo Paper fra Canon. Det jeg lurer på er om noen vet om dette er det beste papiret og printe ut på, eller om det er noen andre typer av disse fotopapirene som gir bedre kvalitet/er bedre. Jeg har nemlig null peiling.

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med dette Glossy Photo Paper'et, men jeg bare lurer som sagt.

Crazee vet kanskje?? :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Generelt sett heiter det seg at den beste kombinasjonen er papir og skrivar frå same produsent, grunna forskjellar i blekket. Kor godt det stemmer veit eg ikkje, for det finst jo papirprodusentar som ikkje har noko favorittskrivar - og opphavet får fine resultat med Canon skrivar og Epson papir. Og no òg med uoriginalt blekk.

Så lenge du er nøgd med utskriftene du får, og ikkje er i humør til å testa ut, så trur eg eg ville halde meg til det eg kjenner. (Veit aldri korleis eg reagerer på pris og kor lett det er å få tak i...)

Men det finst jo andre papirtypar å få tak i òg, med ulik stuktur. Så det er muleg å skriva ut bilete på "lerret" om du vil - kan vera noko å ha i tankane. (Sjølv har eg aldri sett desse papira i butikkane, men har sett dei omtala/testa i fotolad.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...