Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen med kombinert-fet og fet hud som har prøvd dette rensesettet? Jeg kjøpte Smashbox foundation hos Kicks i dag og fikk med meg tre sett med prøver. Hun sa det var det beste på markedet, så nå er jeg spent  :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt det for lenge siden. Huden min likte det ikke. Kremen er grei nok, men rensen og toneren var altfor sterk. Huden ble rød, irritert og tørr. Har googlet produktene å lest at toneren er proppfull av alkohol som tørker ut huden.

• Liker 1
Skrevet

At hun sa det var det beste på markedet er bare løgn og et salgstriks.

Har lest om mange som har fått tørr og irritert hud av de produktene i tillegg til enda flere kviser. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kastet de i søpla.

Anonymous poster hash: f0ab2...73b

• Liker 2
Skrevet

Toneren for sensitiv hud er uten alkohol og tørker derfor ikke ut huden eller svir.

Anonymous poster hash: e7119...e37
Skrevet

Takk for svar! Fikk som sagt tre sett og tror jeg kan drøye de litt, så får prøve de til det blir tomt og se om jeg reagerer på det. 

Skrevet

Jeg brukte serien for fet hud for noen år siden, og jeg fikk helt grusom hud av den. Ble rød i huden og fikk massemasse kviser. Jeg vet at det er sånn at huden noen ganger må bli verre for å bli bedre, men jeg brukte produktene i 2-3 mnd, og det ble bare verre. Måtte avslutte bruken av produktene, og huden ble seg selv igjen etter en stund. Aldri mer!

Selvfølgelig sier de at det er det beste på markedet. Det er jo jobben deres. Må huske på at salg per ansatt på Kicks blir målt.

Anonymous poster hash: 29d98...5c8
  • Liker 3
Skrevet

Det er no dritt, kort fortalt.

Anonymous poster hash: 8c1c5...922
  • Liker 2
Gjest earlgrey
Skrevet

Den virket veldig godt på meg de første månedene, men så virker det som om huden ble vant til den og gikk tilbake til sånn som den var først. Anbefaler heller dermalogica sin rens!:)

Skrevet

Den virket veldig godt på meg de første månedene, men så virker det som om huden ble vant til den og gikk tilbake til sånn som den var først. Anbefaler heller dermalogica sin rens! :)

Ja, jeg begynte med La Roche Posay i fjor og var veldig fornøyd en god stund og nå får jeg vonde kviser igjen. Utrolig irriterende. Men får prøve de prøvene jeg fikk fra Clinique og så se hva jeg finner på etter det.

• Liker 1
Gjest earlgrey
Skrevet

Ja, jeg begynte med La Roche Posay i fjor og var veldig fornøyd en god stund og nå får jeg vonde kviser igjen. Utrolig irriterende. Men får prøve de prøvene jeg fikk fra Clinique og så se hva jeg finner på etter det.

Veldig vanlig at produkter slutter å virke etter en stund, men er derfor jeg liker dermalogica så godt, har brukt den i 4 år og den holder fortsatt huden kvisefri :)

Skrevet

Veldig vanlig at produkter slutter å virke etter en stund, men er derfor jeg liker dermalogica så godt, har brukt den i 4 år og den holder fortsatt huden kvisefri :)

Da skal jeg sjekke ut den også :)

Skrevet

Jeg har faktisk brukt den serien i over 2 år! Sluttet med toneren etter veldig kort tid fordi den tørket ut alt som var. Jeg syntes sminkefjerneren og rensen har vært kjempe bra! Kjapt og enkelt og fjerne sminken, og føler meg ren i ansiktet etterpå. De siste månedene så har jeg slitt med at jeg blir HELT stiv i ansiktet etter å ha brukt rensen, så har byttet det ut med noe annet nå. Men som sagt, brukte det jo i to år og har vært fornøyd! Jeg har kombinert hudtype.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...