AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 For noen år siden prøvde jeg å lage meg profil inne på match.com. Men snudde fort i døra når jeg så at det kostet penger. Siden den gang har jeg fått masse uønsket epost av match.com selv om jeg har reservert meg for dette, sendt mail til de og bedd de fjerne meg fra der, og til og med ringt de. Vel, her en dag kom det nok en mail fra match.com om at jeg nå kunne opprette meg profil der inne helt uten kostnad. Og da tenkte jeg at det er da verdt et forsøk. Så registrerer jeg meg der inne med profil og bilder og får ganske raskt ganske full innboks av interessenter. Når jeg da trykker på disse interessentene kommer det opp en ny match.comside som forteller meg at hvis jeg vil lese noe fra innboksen, se på andres profil eller egentlig gjøre noe som helst inne på den siden må jeg betale en minimumspris på ca 1500,- kr over flere mnd. Hva er dette for noe tull egentlig?? Anonymous poster hash: eb542...097
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Det er normalt at det koster penger da. Jeg hadde en profil der en gang som jeg ganske enkelt sa opp og slettet og deretter har jeg ikke hørt noe mer, rart at de fortsetter å sende mail til deg. Hvis du ikke vil betale, prøv Sukker eller Tinder. Anonymous poster hash: ceb43...17a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Vanlig at det koster penger ja, og også vanlig å kjøre slike kampanjer med gratis registrering, siden de uansett tjener penger på de som betaler for å sende meldinger. De fleste datingsider har blitt sånn at man må betale for å sende meldinger eller et visst anntalt melding, men 1500 var jo skyhøyt! Det med spam i mailen din er også irriterende markedsføring, for at folk skal huske navnet dems / firmaet dems slik at de kan tjene mere penger. Det er som regel en "unsubscribe" link i bunn av slike mailer sånn at du slipper å få de lenger. Anonymous poster hash: 5bd50...5f5
Miklo Velka Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg registrerte meg der i fjor, betalte for tre måneder, og kansellerte et par dager senere, da jeg på forhånd var klar over at jeg kun ville betale for én periode, for at jeg syntes at det var for dyrt. Jeg sluttet å bruke kontoen, så nesten ett år senere oppdager jeg kontoen min er aktiv, og at jeg har betalt for den hvert kvartal. Når jeg kansellerte så mottok jeg en epost med bekreftelse på dette, men etter at kontoen ble reaktivert så har jeg ikke mottatt en eneste epost med varsel eller bekreftelse på det. Jeg sendte de en epost og krevde at de stoppet abonnementet og refunderte det de hadde belastet på kortet mitt, men fikk til svar at jeg ikke hadde kansellert innen fristen, og at de ikke kunne refundere. Jeg klaget igjen, og fortalte at jeg aldri hadde reaktivert kontoen, og henviste også til at de ikke hadde sendt meg noen varsel eller bekreftelse på dette. Jeg ba også om dokumentasjon på at jeg har reaktivert kontoen, men det ignorerer de glatt, og avviser mitt krav, og sier at de aldri gjør unntak fra sine regler. De er ikke annet enn svindlere, som kun er ute etter å suge så mye penger som mulig fra desperate single mennesker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå