AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Heihei. Jeg er på besøk hos mannen jeg liker/holder på med. Han er på jobb nå, så jeg tenkte jeg skulle reise på butikken å kjøpe noe middag. (Skal være her til i morgen) I går snakka vi om yndlingsmat, og han sa at han likte forskjellige gryter med mye smak. Sterk mat liker han også. Noen som har noen gode oppskrifter å komme med? Anonymous poster hash: 3bce7...988
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har smakt denne? http://www.matprat.no/oppskrifter/kos/kyllinggryte-med-kokosmelk/ Anonymous poster hash: 3bce7...988
peppermyntete Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Chili con carne er jo en klassiker, eller å lage en gryte basert på currypaste og kokosmelk. Jeg lager bare begge deler på slump, men Trines matblogg har flere gode tips! Endret 19. oktober 2015 av peppermyntete 1
Satellites Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Trines chili con carne med mørk sjokolade er nydelig! Bare pass på å kok den leeeenge :-)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Hva slags kjøtt liker han? Annen mat han liker også? Jeg har en hel haug av dødsgode oppskrifter Anonymous poster hash: a6132...64f
MarianneE Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Trines chili con carne med mørk sjokolade er nydelig! Bare pass på å kok den leeeenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå