Gå til innhold

Småbarnstiden , sliter psykisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn på 3, er arbeidsledig, sliter med nedstemthet.

Jeg bare orker ikke være sosial. Nå har jeg fått et kjempeutslett over hele kroppen og føler meg utrolig ekkel. Oppå dette skal jeg skaffe meg jobb og forholde meg til andre som vil på besøk. Går rundt og svir og klør og flasser utover som et frik.

Skal jeg bare slutte å ta telefonen? Drite i sure facebook medinger om hvorfor jeg ikke vil ut å henge.

Nei jeg er ikke et troll!!!men jeg blir det snart om ikke dette utslettet gir seg.

Anonymous poster hash: b88d9...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ikke være sosial, nei, da er du ikke sosial. Drit i om de blir sure. Tror ikke de hadde orket stort om de hadde svidd, klødd og flasset heller.

Anonymous poster hash: 23d6c...24b
Skrevet

Jeg er selv arbeidssøker og jobber hardt hver dag for å ikke være nedstemt. Det er lett å havne i tankekjør om hvor verdiløs man føler seg når ingen ønsker deg ansatt, men det hjelper deg ikke videre. Det som fungerer for meg er faste rutiner, dvs. stå opp til samme tid hver dag, dusje og ha på skikkelige klær (ikke joggebuksa), spise sunn mat, trene og aller helst dra ut av hjemmet for å drive jobbsøking. Anse jobbsøkingen som fulltidsjobb og ring på alle stillinger du er interessert i for å få vist deg fram og kanskje få gode tips.

Anonymous poster hash: 6667a...993
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er selv arbeidssøker og jobber hardt hver dag for å ikke være nedstemt. Det er lett å havne i tankekjør om hvor verdiløs man føler seg når ingen ønsker deg ansatt, men det hjelper deg ikke videre. Det som fungerer for meg er faste rutiner, dvs. stå opp til samme tid hver dag, dusje og ha på skikkelige klær (ikke joggebuksa), spise sunn mat, trene og aller helst dra ut av hjemmet for å drive jobbsøking. Anse jobbsøkingen som fulltidsjobb og ring på alle stillinger du er interessert i for å få vist deg fram og kanskje få gode tips.

Tusen takk. Deilig å høre fra noen i samme situasjon. Ja, det er nedtrykkende, som du sier så er det trist og leit å føle seg avvist. Det blir litt sånn..

Desverre kan jeg ikke ha på meg annet enn løse lette klær pga dette grusomme utslettet. Det er feks vondt å bare sitte i Sofaen. Ønsker deg masse lykke til med jobbsøkingen forresten. Krysser fingrene for at du får napp snart. :)

Anonymous poster hash: b88d9...048

• Liker 1
Skrevet

Hva sier du når du ringer til de aktuelle stillingene?

Anonymous poster hash: f935e...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...