Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noe til minsten på ebay. 4 forskjellige ting fra samme selger. Måtte betale de hver for seg, betalte ca 50 kr i frakt på hver ting, men under tolgrense.

Så kommer det hentelapp, hvor jeg må betale toll fordi varene er sendt i en pakke! Hvordan går jeg frem? Kan jeg klage til selger og kreve noe penger tilbake? Nytter vel ikke kontakte tollen, de ser vel bare ei pakke, selv om jeg har 4 forskjellige ordrebekreftelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt avsender, og si at det var en grunn til at du betalte for frakten på den måten som du gjorde

Anonymous poster hash: 4f565...7f3
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ebay.uk, og når jeg legger varer i handlevognen der blir jeg hele tiden oppdatert på prisen pluss porto. Jeg stopper like under 350 NOK, og sender ikke inn en ny bestilling før jeg får epost om at varene er sendt.

Jeg tror ikke du har mye å hente, men hvorfor ikke prøve. Vi har litt spesielle regler her i Norge, en må bare tilpasse seg tullet.

Skrevet

Du må vente mellom hver pakke, ellers gjør selger deg en "tjeneste" og putter alt i ett.

Anonymous poster hash: 208f9...e52
Skrevet

Det kan også være posten hos avsenderen som har tapet dem sammen, det skjedde for meg en gang. Det eneste trygge er å vente med å bestille den neste til den forrige er sendt.

Anonymous poster hash: 50621...0cc
Skrevet

Prøv å sende en mail til [email protected] og forklar problemet. Hekt gjerne ved kvitteringene fra paypal.

Anonymous poster hash: 45a40...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...