AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Nå ser vi at det kommer flere og flere innvandrere til Norge. Det blir sagt fra Venstre at ALLE må komme i arbeid, ALLE må få noe å gjøre, ALLE trenger penger, ALLE skal ditt og datt.... Hva dette koster og hvordan skal gjøre det ikke snakk om et etneste ord. Nå fikk vi høre at dette kommer til å koste 430 milliarder kroner. Se link: http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2015/09/23/194873339/regningen-100.000-syriske-flyktninger-blir-430-milliarder-kroner Da er mitt spørsmål: Hva vil skje med Norge siden det skal brukes så mye penger på dette? Hadde ikke vært fornuftig heller å styrke både sykehjem, barnehager og veier? Når skal vi normenn være så navie og tro at dette kommer til å gå bra? Jeg har snakket med en del svensker og de sier at vi er akkurat det. For de forteller at i Sverge har det gått alt for langt. Jeg tror at vi normen må nå slutte å være så naive og heller se fremover i tiden for dette kan bli en katastrofe for landet. Kjør debatt, jeg venter i spent på hva slags innlegg som vil komme her. MEN VÆR SAKLIG!!!!!!!! Anonymous poster hash: 4aa6a...aa4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Dette har vært diskutert i så mange tråder nå at jeg tror ikke jeg gidder mer på en stund.Anonymous poster hash: 5c1df...a66 1
WubWub Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Det er ikke nok for venstresiden før vi er muslimske. Hipp hurra for religion og fy-fy med likestilling og rettigheter for kvinner! MvH venstresiden. 1
Rootz Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Dette har vært diskutert i så mange tråder nå at jeg tror ikke jeg gidder mer på en stund.Anonymous poster hash: 5c1df...a66 Like greit å snakke om det Det er ikke nok for venstresiden før vi er muslimske. Hipp hurra for religion og fy-fy med likestilling og rettigheter for kvinner! MvH venstresiden. Venstre i USA er imot import av muslimer. Kjør debatt, jeg venter i spent på hva slags innlegg som vil komme her.Anonymous poster hash: 4aa6a...aa4 I følge FN er 80 Millioner mennesker født vært år i land hvor lønninger er under 20kr per dag. Å ta inn noen vill ikke endre livskvaliteten eller situasjonen de lever i. Endret 19. oktober 2015 av Rootz
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Dette har vært diskutert i så mange tråder nå at jeg tror ikke jeg gidder mer på en stund.Anonymous poster hash: 5c1df...a66 Ja, det har vært diskutert før og mange ganger enn det, MEN må vi ikke kunne være ærlig å ta en seriøs debatt rundt dette temaet istendfor å tie de i hel. For jeg redd for det at dersom det skulle gjøre det så kan det bli skikkelig rabaler... Anonymous poster hash: 4aa6a...aa4
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Blir spennende å se hvordan Norge blir om noen år dersom man fortsetter å outsource jobber og ta inn så mange nye mennesker I tillegg blir det strammet inn på uføretrygder, aap og sosialpenger samtidig som at mat, klær og bolig bare koster mer Hadde vi behold en den av industrien igjen i Norge så hadde vi hatt mange fler arbeidsplasser og da hadde også ikke ting blitt så ille tror jeg Det hjelper lite om man skaper jobber som ikke genererer en innkomst, bare utgifter. Ikke at f.eks lærerjobber er noe negativt, tvert imot, men problemet er at det gir ingen direkte avkastning
Gjest Marsvinet Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Skulle ønske at Norske politikere flyttet til den pakistanske bygda, fikk seg jobb som gjetere og levde et liv i ytterste minimum og lot oss andre være i fred. Det er ikke alle som vil leve under streng Islam, tyngende fattigdom, overbefolkning og utrygghet bare fordi de vil det.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Ja, det har vært diskutert før og mange ganger enn det, MEN må vi ikke kunne være ærlig å ta en seriøs debatt rundt dette temaet istendfor å tie de i hel. For jeg redd for det at dersom det skulle gjøre det så kan det bli skikkelig rabaler... Anonymous poster hash: 4aa6a...aa4 Tie det i hjel? Her på KG? Er du ny her? Anonymous poster hash: a49b4...86c
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 Vi har bare tatt inn 17 000, er nok på langt nær nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå