Gå til innhold

Hvor mange søsken har du? Savnet flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en eldre bror. Har av og til savnet en til i oppveksten.

Anonymous poster hash: 78eed...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 6 søsken............savnet ikke flere!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hadde to, men kuttet ut den ene. Så nå har jeg en. 

Edit: Savner ikke flere. 

Endret av Doge
Skrevet

Har 4 og savner absolutt ikke fler

• Liker 1
Skrevet

Har ett søsken som er en del eldre enn meg, noe som innebar at jeg har vært fungerende enebarn halve barndommen. Husker jeg ønsket meg en jevngammel søster da jeg var liten på samme måte som jeg ønsket meg marsvin, men har aldri hatt noe reelt savn etter flere søsken.

Anonymous poster hash: 4f13d...651

Skrevet

4 her og. Det holdt! :)

• Liker 1
Skrevet

Har en lillesøster. Ønska meg en storebror før, men nå er jeg fornøyd :)

Anonymous poster hash: 10558...28e

Skrevet (endret)

Har en lillebror som bare er ett år yngre. Har ikke savnet fler søsken annet enn at jeg noen ganger har lurt på hvordan det er å ha en søster.

Må legge til at vi har et kjempe godt forhold! Jeg blir oppriktig glad og lykkelig over hans glede i livet. Null sjalusi! Og det hår begge veier.

Endret av LindaM
Skrevet

3 og savner ikke flere

Anonymous poster hash: 21a5a...1d0
Skrevet

Har en bror som er en del år eldre, og en bror som er 1 1/2 år yngre enn meg. Det har egentlig holdt, selv om jeg noen ganger lurte på hvordan det var å ha en søster

Anonymous poster hash: 32e20...0da
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

En eldre søster og en yngre bror.

Synes det er nok.

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Har en lillesøster og har aldri savnet flere. Vi har alltid kunnet dra på ferier, fått drive med den idretten vi vil, fått det vi har ønsket oss osv. Hadde vi vørt flere hadde nok det begrenset litt på hva vi kunne gjøre og ikke gjøre.

Anonymous poster hash: bcb95...d71

Skrevet

Har 7 søsken som jeg har et fantastisk forhold til, kunne faktisk tenkt meg mange flere  :fnise: men det var ikke noe savn akuratt

Anonymous poster hash: c7117...5c4
Gjest Raindrops
Skrevet

Har tre stykker, og synes det er mer enn nok. Jeg er evig glad i alle tre, men tror nok jeg hadde trivdes bedre som enebarn.

Skrevet

Har to søsken og skulle hatt færre. Foreldrene mine har ikke taklet så mange barn bra.

Anonymous poster hash: 15c9c...cdd
Skrevet

Jeg har 2 søstre på mamma sin side, henholdsvis 7 og 12 år eldre enn meg. Likevel har vi et veldig godt forhold, og har fint klart meg med kun de to.

Også er det veldig deilig å ha pappa for meg selv :-)

• Liker 1
Skrevet

Vi skulle vært 6 stk men de to første døde. Holder med resten...;-)

Skrevet

Ser av denne tråden at det kanskje er en fordel å få to barn, men ikke flere ;) selv om noen her tror at barna deres har godt av et søsken til?

Anonymous poster hash: 78eed...e4c

Skrevet

Har to brødre som er tre og seks år eldre. Har alltid savnet å ha en storesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...