Gjest Zeitgeist Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Nei, nå synes jeg vi bør ta en liten KG-Bingo (fungerer forøvrig fint på de fleste forum). Her er spillereglene: 1) Bruk denne listen A list of Fallacious Arguments, evt. andre kilder 2) Kryss av hvert eksempel på argumentasjonsfeil som du finner i en hvilken som helst tråd. 3) Når du har funnet fem eksempler, kan du kalle "BINGO!" 4) Klarer du å finne fem argumentasjonsfeil i en og samme tråd, har du en "SUPERBINGO!" For å kvalifisere til BINGO, må det legges ved navn på argumentasjonsfeil og link. Eller i allefall en link/forklaring e.l. For de som vil lese litt mer om logiske brister og tankefeil: List of Fallacies Common Fallacies Book of Bad Arguments Og for de som ønsker å lære hvordan man alltid kan ha rett, anbefales Schopenhauer's eristiske dialektik (jeg har ingen anelse hva "eristisk dialektik" egentlig heter på norsk, så jeg bare oversatte det rett fra tysk. Om ikke annet, kan jeg jo bløffe allmuen til å tro at jeg er über-smart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Del Skrevet 6. november 2015 Nei, nå synes jeg vi bør ta en liten KG-Bingo (fungerer forøvrig fint på de fleste forum). Og for de som ønsker å lære hvordan man alltid kan ha rett, anbefales Schopenhauer's eristiske dialektik (jeg har ingen anelse hva "eristisk dialektik" egentlig heter på norsk, så jeg bare oversatte det rett fra tysk. Om ikke annet, kan jeg jo bløffe allmuen til å tro at jeg er über-smart) Ingen som spiller bingo her inne, skjønner jeg?? Anonymkode: 93703...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. november 2015 #3 Del Skrevet 6. november 2015 Nei, det ble jammen meg lite Bingo.Tror spillereglene i dette tilfellet ble for vridne. Pokker også. Bingo-material er det jo flust av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #4 Del Skrevet 13. november 2015 Er det noen her inne som liker å spille Scrabble da ? Anonymkode: 93703...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. november 2015 #5 Del Skrevet 13. november 2015 Er det noen her inne som liker å spille Scrabble da ?Anonymkode: 93703...2b5JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå