Gå til innhold

Tatovering. Bilde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere?

post-37809-0-53700600-1445204664_thumb.jpost-37809-0-83103600-1445204665_thumb.j

Anonymous poster hash: 82dab...d38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke skjønt hvem det skulle være hvis ikke originalbildet var ved siden av. Hadde jo kjent igjen "smykket" i panna, men jeg synes ikke den ligner. Tatoveringen er veldig mørk i forhold til originalbildet.

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt skuffa hvis det var min for å si det sånn.

Skrevet

Wow, den kom litt uheldig ut. Ikke tegningen i seg selv, men fargene som ødela det for mitt øye. Burde vært lysere og vanskelig å forstå at de blå "magiske" dottene rundt egentlig er snø.... Hmm... Nei, litt uheldig. 

Skrevet

Huff da.. Mye som er galt her, spesielt ansiktsformen som slettes ikke var lik.

Anonymous poster hash: 4e00d...fb2
Skrevet

Forhåpentligvis falmer blåfargen mye

Anonymous poster hash: 4e00d...fb2
Skrevet (endret)

Hehe, denne så jeg nettopp på en gruppe på Facebook. Synes den ble alt for mørk og det er noe rart med munnpartiet. Det kan jo hende den blir bedre når den får "satt seg".

Endret av Weeping_Angel
Skrevet

Ikke bra. For det første ligner det ikke spesielt, og for det andre er det lagt på altfor mye mør farge/skygge i ansiktet. Den ser skitten ut, liksom. :(

Anonymous poster hash: d2505...2d5
Skrevet

Det er problemet med portrett tatoveringer, er man litt off, så forsvinner hele poenget.

Det bildet du har linket til er jo en liten katastrofe!

Kronen har ingen 3d effekt, øynene er for blå, nesa er feil, øyenbrynene er helt feil, men det værste er bruken av skygger. Det er jo helt feil i forhold til originalen. Tatoveringen ser jo ut som en mørbanka Jesus med bollekinn.,

Jeg håper at det ikke er du som er eier av den tatoveringen... og er det slik, så vil jeg vite hvem som har gjort den, så jeg vet hvem jeg aldri skal tatovere meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...