AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har en slektning som begynner å dra på åra og blir tynnere og tynnere, og hun vet at hun bør spise mer men har ikke har matlyst. Jeg tenkte derfor å lage en fristende julekurv med noe godt oppi til henne:) Noen smarte forslag til hva jeg kan ha oppi som muligens vil hjelpe på vekta? Noe fancy mat-greier som trøffelolje o.l er ikke vits, for hun er i så dårlig form at hun får mat tilsendt. Ting jeg har tenkt på så langt; -Næringsdrikke fra apoteket -Rødvin siden hun elsker det -God sjokolade/sjokoladenøtter Anonymous poster hash: d2dbc...d89
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Det som vil hjelpe på vekta er om hun får selskap til måltider. Hva med å besøke henne fast noen dager i uken og spise middag med henne? Anonymous poster hash: 7c07b...e27 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Det som vil hjelpe på vekta er om hun får selskap til måltider. Hva med å besøke henne fast noen dager i uken og spise middag med henne? Anonymous poster hash: 7c07b...e27 Burde kanskje legge til at vi bor 176 mil fra hverandre:P Ellers hadde jeg selvsagt mer enn gjerne gjort det. Anonymous poster hash: d2dbc...d89 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Ikke kjøp næringsdrikker i alle fall. Kjøp mat som smaker godt. Sjokolade, julegodteri, hva med å bake julekaker/kjeks eller annet som holder seg? Anonymous poster hash: d310e...d8d 6
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 - Tørket frukt og nøtter vil gi henne mye energi samtidig som det er sunt. - gode pølser, som spekepølser, rødvinspølse, reinpølse, etc - oster - syltetøy - noen gode kjeks hun kan ha pålegg på (f.eks. pølse, ost eller syltetøy ) Anonymous poster hash: 1d9c6...8aa
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Takk for tips! Men næringsdrikker smaker jo godt da... Men kan høre litt med datteren hennes ang. det først. En nøttemiks med sjokolade oppi kan jeg jo lage:) Pølser/spekemat tror jeg kan bli for salt for henne om ikke noen har en spesifikk å anbefale som ikke er så salt? Er ikke så flink å bake men kan kanskje prøve meg på kjeks av noe slag, må finne ut hva hun liker:) Vet hun er glad i vafler og grøt men det blir litt vanskelig. Anonymous poster hash: d2dbc...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå