AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Mtp hva man spiser mye av og baker osv? og hva liker du best med den? Anonymous poster hash: 8246a...8d1
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Definitivt høsten - bær, frukt, og grønnsaker i fleng, samt elg- og fuglejakt fyller både fryser, kjøleskap, og bod. Matmessig blir det mye gryteretter og fyldige supper, og det klør i bakefingrene - både kjeks, kaker, og ymse brødbakst.
Havbris Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Høsten her også. Masse bær og grønnsaker, lammekjøtt, rakfisk, - etterfulgt av desember måned med julematen. Mye å se frem til!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Jupp - høsten. Dvs september-oktober. Plommer, etter hvert norske epler, krabbe, lam, vilt, sopp, nye poteter, og alt (omtrent) av norske grønnsaker på sitt beste. Anonymous poster hash: 8f0a4...ce1
LucySnowe Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Høst Norske epler, norske plommer, grønnsaker, bær, lam, varm sjokolade med krem og karamellsaus <3
peppermyntete Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Lager stort sett det samme hele året, men kanskje desember! Er så glad i ribbe og hjemmelaget surkål, pinnekjøtt og roastbiff av elgkjøtt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Høsten Smuldrepai med norske epler og vaniljekrem Lammekjøtt i alle varianter Deilige gryter med viltkjøtt Friske, norske bær Og sjømaten som blir så mye bedre når temperaturen i havet synker Anonymous poster hash: e82fc...192 1
Gjest Ennasus Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 For min del er det vinteren mao. Jula! Elsker pepperkaker, sirupskake, makroner, peppernøtter og all julebakst generelt <3
Gjest Emera Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Jeg er ikke årstidsavhengig sånn sett. Kjøtt er jeg lite glad i, dermed utgår mye som har med mat og tid på året å gjøre. Norske epler klarer jeg ikke, av en eller annen grunn. Men på etterjulsvinteren kommer de herlige fujieplene. De ser jeg fram til! Ja, og så appelsiner fra jul og utover. De blir bare bedre og bedre utover vinteren. Men kanskje har sommeren et lite fortrinn likevel? Det er jo lite som kan slå friske, norske jordbær. Endret 19. oktober 2015 av Emera
infectedsopp Skrevet 19. oktober 2015 #10 Skrevet 19. oktober 2015 Tror jeg liker desember best, med pinnekjøtt <3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Spiser det samme hele året, har ikke noe spesifikt som tilhører en bestemt årstid i min diett. Unntaket er jordbær og julemiddagen da. I så tilfelle stemmer jeg for sommeren, jeg elsker jordbær Anonymous poster hash: d65ee...154
Sheltay Retrac Skrevet 19. oktober 2015 #12 Skrevet 19. oktober 2015 Ingenting slår norske jordbær, moreller, bringebær og friske urter i hagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå