AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Når man går på en visning - hvor lang tid etterpå er det man begynner å by/at budrunden starter? Tenker på om det overhodet er vits i å gå på visning før man har fått finansieringsbevis på plass?Anonymous poster hash: 2432f...35d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 budrunden begynner når noen legger inn et bud, og så er det noe med at første budet må stå til kl 12 dagen etter visning. Anonymous poster hash: 99bd6...8d9
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Ja, det er vanlig at det blir budrunde dagen etter (siste) visning. Jeg var på visning uten å ha alt klart med banken, så jeg ringte dem morgenen etter og sa at "denne leiligheten må jeg ha, hjelp meg", og noen timer etterpå var den min.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Noen må være villig til å sende inn det første budet for å begynne budrunden. Finansiering må du ha på plass før du byr. Det er ingen angrerett på bud på bolig. Byr dumog får tilslag må du kjøpe enten du har penger eller ei. Anonymous poster hash: d13ec...9f4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Takk for svar alle sammen! Anonymous poster hash: 2432f...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå