AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg er helt ny på Tinder. Jeg fikk en match og da kunne jeg velge mellom å sende melding eller sveipe videre. Jeg syns jo han var kjekk, men visste ikke hva jeg skulle skrive. Så jeg valgte "sveip videre". Det jeg trodde var at matchene jeg fikk ble lagret, men han ble bare borte. Kan jeg finne han igjen? Eller er det noen måte jeg kan lagre matchene jeg får? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: c3350...0db
lillsunshine Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Du må høgresveipe for at det skal bli match. Dersom du høyresveipet (trykket på hjertet) og du ikke fikk opp beskjed om at dere er en match, så har han ikke trykket ja på deg eller han har ikke fått deg opp enda. Dersom du fikk beskjed om dere matchet, så går du bare inn på snakkeboblesymbolet, der ligger alle som du har matchet med Endret 18. oktober 2015 av lillsunshine
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Ble matchet med han, det er jeg helt sikker på. Gikk inn der du sier istad. Gjorde det nå også, men finner han ikke.Anonymous poster hash: c3350...0db
sjonkelrolf Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Ble matchet med han, det er jeg helt sikker på. Gikk inn der du sier istad. Gjorde det nå også, men finner han ikke.Anonymous poster hash: c3350...0db Da kan det se ut som at han slettet matchen. Og da kan du bare glemme å sende melding til ham. Klart det er sjanse for å se ham igjen ettersom du sveiper, men da må dere matche igjen hvis du skal kunne sende ham en melding. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Hvis han forsvant etter dere matchet, så har han slettet matchen igjen. Anonymous poster hash: bc5f6...7e1
lillsunshine Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Det høres veldig merkelig ut. Da har du enten ikke matchet likevel, eller så har han fjernet deg som match.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Då har han unmatcha deg
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Okei, takk for svar Anonymous poster hash: c3350...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå