Fluffyogfuzzy Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg trenger litt hjelp til å få satt ting i litt perspektiv. Lang historie, kort fortalt. Jeg ble gravid i april ifjor. Huset vårt skulle renoveres av samboeren min. I slutten av oktober skulle han begynne på huset så vi måtte flytte til foreldrene hans en stund. De har en leilighet i underetasjen som ci skulle disponere. Det ble til at jeg bodde der alene mens han flytta inn på gutterommet sitt sammen med bikkja. (Jeg er ikke fan av å ha hund i senga).. så kom barnet vårt i januar. Han fortsatte å bo inne hos foreldrene og kom såvidt innom hos oss. I mars hadde jeg fått nok og flyttet ut. Han har sett ungen sin minimalt siden det. I sommer kom han ikke på 2 mnd!! Unnskyldningene er alltid de samme:jeg lå på jobb jeg, jeg må være sammen med hunden, jeg må hjelpe en eller annen.. igår kokte det litt over for meg. Guttungen på 9 mnd har ikke sovet på natten en hel uke. Han våkner rundt 23 og vil ikke sove igjen. Jeg er ganske utslitt og forteller det til bf. Han sier uff da osv. Og han skal hjelpe meg og han kan gjøre sånn og sånn.. Jeg sendte han et bilde igår kveld da ungen våknet og fikk ett bilde tilbake av bikkja som sov og så skrev han hu her sover nå. Da skrev jeg: noen har barn, andre har bikkje. Fikk tilbake: må passe på begge. Da skrev jeg: det kan ikke sammenlignes. Og bare sånn for å ha sagt ifra uten at det skal være noen sure miner så er det fryktelig trist når noen velger å se på en hund som sover enn å hjelpe til med barnet sitt som ikke sover når den andre er helt utslitt.. over og ut! Ikke noe svar på det. Han savrer aldri på sånt. Jeg er mulig veldig hårsår men han har valgt bikkja over ungen hele tiden med begrunnelsen; jeg hadde henne først.. er dette normal oppførsel?
Gjest agnesb Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 eh du...hårsår??? Hva gjør du der? Jeg hadde pakka og reist for lengst.. Ihvertfall begynt med en skikkelig prat!!
Fluffyogfuzzy Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har jo flytta fra han men jeg prøver jo å få det til å funke da vi har barn sammen.. det nytter ikke å snakke med han. Han sier bare at jeg er sur og han orker ikke sure kjerringer.. sur sur sur sier han..
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Huff for en type! Hadde jeg vært deg hadde jeg dumpet fyren. Han viser null interesse for deg eller ungen. Han sammenligner ungen med et dyr, og velger dyret istedenfor ungen... Kom deg videre, slik at du kan finne deg en ny mann og bedre mann. Jeg vil tro at ungen vil få det bedre uten en slik far i livet sitt. Anonymous poster hash: f4bd6...4d0 1
Fluffyogfuzzy Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2015 Huff for en type! Hadde jeg vært deg hadde jeg dumpet fyren. Han viser null interesse for deg eller ungen. Han sammenligner ungen med et dyr, og velger dyret istedenfor ungen... Kom deg videre, slik at du kan finne deg en ny mann og bedre mann. Jeg vil tro at ungen vil få det bedre uten en slik far i livet sitt. Anonymous poster hash: f4bd6...4d0 Ja jeg må nok innse at det er det beste.. jeg trodde ikke det var mulig å sette en bikkje foran sitt eget barn...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Betaler han barnebidraget?Anonymous poster hash: f9f80...a22
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg hadde ansett meg som singel og at han hadde dumpet meg, men vært for feig til å si det. Anonymous poster hash: 2ba4c...bfa
Fluffyogfuzzy Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2015 Betaler han barnebidraget?Anonymous poster hash: f9f80...a22 Tja innimellom.. han klarer ikke betale til en fast dato og det beløpet vi har blitt enige om..
Fluffyogfuzzy Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Jeg hadde ansett meg som singel og at han hadde dumpet meg, men vært for feig til å si det.Anonymous poster hash: 2ba4c...bfa Ja jeg har igrunn gjort det men han sier at han vil være med meg og gjøre alt for meg.. Ikke at det er så troverdig da.. Endret 19. oktober 2015 av Fluffyogfuzzy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå