Varglun Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei Jeg skal reise bort på en liten langhelg også har det dukket opp uforutsette hendelser. Den ene er dødsfall i familien og begravelsen legger seg på utreisedagen min. Kan dette gå på reiseforsikring dersom jeg ønsker å delta i begravelsen men ikke vil tape alle pengene mine? Umoralskt spørsmål, men hvis svaret er nei.. kunne jeg ha bedt om sykemelding og da fått det igjen på reiseforsikring? Vil virkelig til familien min i denne situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varglun Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 Og hva ville dere sagt til forsikringsselskapet og evt fastlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Har ikke peiling, men hvis begravelsen er så viktig for deg så betyr vel ikke tapet av noen kr noe. Anonymous poster hash: f662b...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Om det er nær familie, så tror jeg reiseforsikringen dekker dette. De dekker jo når noen nære blir alvorlig syk, ring og hør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varglun Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 19. oktober 2015 Takk morhjort, skal ringe dem. Og til anonym - Jo, de pengene betyr veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. oktober 2015 #6 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi var på ferie i utlandet i sommer da et nært familiemedlem døde. Avbrøt ferien og dro hjem ei uke før opprinnelig avreisedato. Fikk dekket av forsikringselskapet, fikk såklart igjen for de nye billettene vi måtte kjøpe, samt for den uka vi "mistet". To voksne og et barn, fikk igjen 17 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå