Gå til innhold

Esso-kort / Coop medlemsskap?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Tanker ofte bensin hos Esso og tenkte det kanskje kunne være en fordel med et sånt Esso-kort? Ser det er et Mastercard kort? Noen som har det og kan fortelle om det er noe lurt? Rabatten på 10 øre på drivstoff.. er det av pumpepris eller listepris? Siden det er et Mastercard kort, kan man bruke det når man handler i nettbutikker? Glad om noen svarer. :)

Essokort:

> http://www.esso.no/Norway-Norwegian/PA/Sit..._privatkort.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke heller bruke coop-kort da? Der får en 20 øre i rabatt på drivstoff hos Esso, rabatten er på pumpeprisen såvidt jeg vet. Der kan du også få et kombinert medlems- og betalingskort, men det er med Visa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje det hadde vært noe.. noen som kan fortelle litt konkret om Coop kort også? Alltid greiere å høre fra noen som bruker det enn å lese reklamen på sidene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å bli coop-medlem må du betale et innskudd på 300 kr, som må stå inne på din coopkonto så lenge du er medlem. Disse pengene får du tilbake når du avslutter medlemsskapet. Du får kjøpeutbytte på alt du handler i coopbutikker, men høyest i ditt eget lag. I tillegg får du også kjøpeutbytte på KappAhl, samt diverse tilbud på reiser og overnatting på noen hoteller.

Kjøpeutbyttet settes på din coopkonto etter årsslutt og du kan da hente ut overskuddet. Med jevne mellomrom sendes det ut egne medlemstilbud som du kan få kjøpt i coopbutikker.

På Esso får du følgende rabatter:

Olje 10 %

Vask 10 %

Service 10 %

Butikk 1 %

Parafin og fyringsolje 15 øre per liter

Drivstoff 20 øre per liter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -hild ikke innlogget

Det er viktig å merke seg at medlemskortet i coop ikke er et kredittkort - altså ikke visa eller mastercard med kredittgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er viktig å merke seg at medlemskortet i coop ikke er et kredittkort - altså ikke visa eller mastercard med kredittgrense.

Medlemskortet er ikke det nei, men en kan få et kombinert medlems- og betalingskort, Visa, som er et kredittkort og fungerer som andre kredittkort. Betingelser og priser finnes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Meldte meg inn i Coop på fredag. Noen som vet ca. hvor lang tid det tar før jeg får [det ordentlige] medlemskortet mitt. Og hvordan får jeg rabatt på Esso når jeg handler bensin, ved å vise kortet når jeg betaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat hvor lang tid det tar, men mener det gikk ganske fort. Du må vise kortet i kassen når du betaler bensin. På Hydro Texaco får du 27 øre rabatt på bensinen. (dvs, du får jo ikke 27 øre i avslag pr liter, men de fører over 27 øre til medlemskontoen din pr liter)

Blir en del penger tilbake om man passer på å fylle drivstoff på Hydro Texaco eller Esso:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(dvs, du får jo ikke 27 øre i avslag pr liter, men de fører over 27 øre til medlemskontoen din pr liter) Blir en del penger tilbake om man passer på å fylle drivstoff på Hydro Texaco eller Esso:-)

Så det er sånn det fungerer? Man får ikke avslag i prisen der og da men de blir spart opp på medlemskontoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-My

Gjennom mitt rabattkort fra www.fordelsgruppen.no får jeg jeg et direkte avslag på 19 åre pr. liter, samt 20% rabatt på bilvask. Kortet koster litt, men det vil jeg tjene inn mange ganger på de øvrige avtalene som medfølger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...