WubWub Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hvordan hadde du tatt det om en mann kom i din butikk å spurte om du kunne finne en kjole til han?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Spurt om hvilken størrelse han bruker du hadde ikke brydd deg over at det var til et hannkjønn? Anonymous poster hash: f2b97...060
Eriana Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan oppriktig si at jeg ikke hadde brydd meg i det hele tatt. Jeg synes at både kvinner og menn skal ha friheten til å kunne kle seg i det de vil. Jeg hadde til og med spurt om fyren ville se på strømpebukser og smykker til kjolen også. 11
Gjest Cicero Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Om jeg hadde hatt tid hadde jeg sagt ja og prøvd å hjelpe så godt jeg kunne. Så klart. ^^
WubWub Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan oppriktig si at jeg ikke hadde brydd meg i det hele tatt. Jeg synes at både kvinner og menn skal ha friheten til å kunne kle seg i det de vil. Jeg hadde til og med spurt om fyren ville se på strømpebukser og smykker til kjolen også. awww 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Hvordan hadde du tatt det om en mann kom i din butikk å spurte om du kunne finne en kjole til han ham? Rettet skrivefeil for deg. Anonymous poster hash: 9492d...afb 3
WubWub Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2015 Rettet skrivefeil for deg. Anonymous poster hash: 9492d...afb Tusen takk bro 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Rettet skrivefeil for deg. Anonymous poster hash: 9492d...afb Det er lov til å skrive han. (Jeg er selv så gammel at vi lærte å skrive ham på skolen, men i de senere årene er det blitt like greit å skrive han Anonymous poster hash: b12ba...e02 6
WubWub Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #10 Skrevet 18. oktober 2015 Det er lov til å skrive han. (Jeg er selv så gammel at vi lærte å skrive ham på skolen, men i de senere årene er det blitt like greit å skrive han Anonymous poster hash: b12ba...e02 samme det, så lenge dere ordner meg en fin kjole og et par fine sko så er jeg glad 3
minister-mio Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde behandlet han som en hvilken som helst kunde. 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde behandlet han som en hvilken som helst kunde. ikke litt rart at en kar kjøper kjøle til seg selv da? Anonymous poster hash: f2b97...060
minister-mio Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 ikke litt rart at en kar kjøper kjøle til seg selv da? Anonymous poster hash: f2b97...060 ja, men det ville ikke vært profesjonellt å la det skinne gjennom at jeg syntes det. 1
Hottrio Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Så snille og hjelpsomme damer!!! Jeg har aldri turt å gå inn i en butikk og spørre om å få prøve kjole (altså; se på kjole med hjelp fra betjeningen), men jeg har hatt veldig lyst mange ganger!! Det verste er nok ikke at jeg ville være så flau overfor hun som måtte hjelpe meg der, men det er frykten for at det skulle komme kjentfolk inn i butikken mens jeg driver og ser på kjole. Hjelp!!!!! 2
Hottrio Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kan oppriktig si at jeg ikke hadde brydd meg i det hele tatt. Jeg synes at både kvinner og menn skal ha friheten til å kunne kle seg i det de vil. Jeg hadde til og med spurt om fyren ville se på strømpebukser og smykker til kjolen også. Så åpensinnet og grei du er!! En nervøs transemann ville bli SÅ glad om han traff deg i en butikk!! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde hjulpet han å se etter en kjole han liker, som jeg gjør med alle andre kunder Ha en fin dag godtfolk! Anonymous poster hash: b50bb...d64 1
Ewe Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har en kamerat som jeg pleier å hjelpe med dameklær-kjøp Første gang tok vi mål rundt mage, hofter og høyde, så dro vi av sted Vi så på kjoler, topper, BH-er, og lignende, og jeg fant BH-størrelser som ble riktig for hans størrelse. Hvis jeg var usikker på størrelsene, spurte jeg betjeningen. "Hei, jeg skal kjøpe en kjole til min kusine. Hun er 175 høy og ganske tynn. Hvilken størrelse tror du vil passe?" o.l. Fikk byttelapp på kjoler o.l. Undertøy er jo ganske safe. Så betalte jeg med hans kort, og vi gikk gladelig ut! Passet ikke klærne gikk jeg og byttet for han Jeg hadde ikke tenkt over det en gang hvis jeg hadde jobbet i butikk, og en mann på kjolekjøp kom hadde hjulpet etter beste evne! 2
Gjest miss_sara Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg hadde tenkt at han skulle kjøpe en gave til kjæresten eller en venninne. 1
Anglofil Skrevet 19. oktober 2015 #19 Skrevet 19. oktober 2015 Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, persondebatt og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #20 Skrevet 19. oktober 2015 Så snille og hjelpsomme damer!!! Jeg har aldri turt å gå inn i en butikk og spørre om å få prøve kjole (altså; se på kjole med hjelp fra betjeningen), men jeg har hatt veldig lyst mange ganger!! Det verste er nok ikke at jeg ville være så flau overfor hun som måtte hjelpe meg der, men det er frykten for at det skulle komme kjentfolk inn i butikken mens jeg driver og ser på kjole. Hjelp!!!!! Synes bare du skal go for it Anonymous poster hash: 13da7...840 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå