Gå til innhold

Vennen min gjorde narr av at jeg går i klær fra Cubus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjipt gjort av han, men føler ikke at du er så mye bedre når du føler for å si slike ting om han på et nettforum. Foreslår at du sier ifra til han, og deretter driter i hva folk mener. Tror du ingen av de rundt deg ikke eier ett eneste plagg fra cubus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Hahaha herregud hva folk må nedrakke på bare for å føle seg mere verdt selv. Helt tragisk. Stakkars fyr , masse fine klær på cubus!

Anonymous poster hash: 7b20f...75a

Det meste på cubus er billig masseprodusert halvgjennomsiktig ræl med dårlig passform og enda verre kvalitet. Handler aldri på cubus fordi kvaliteten er så dårlig. Mye finere klær på HM, kappahl og lindex.

Anonymous poster hash: 66516...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye fint på Cubus, så lenge du liker å gå i det. Synes "vennen din" høres veldig umoden og frekk ut hvis jeg har forstått tonen riktig. 

Jeg personlig går i klær fra pakistan eller russland hvis jeg selv synes de er ok å gå i.. men det er klart hvis jeg ikke likte d jeg gikk i, så kunne d hende at det gikk litt inn på meg om noen sa noe stygt om det.

Anonymous poster hash: 0b34b...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvorfor han (tror han) har så god peiling på hvilke klær som henger i dameavdelingen på cubus :lur:

Anonymous poster hash: ac692...350

Er ikke ts mann, da? Det tror jeg.

Anonymous poster hash: 68115...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye fint på Cubus, så lenge du liker å gå i det. Synes "vennen din" høres veldig umoden og frekk ut hvis jeg har forstått tonen riktig.

Jeg personlig går i klær fra pakistan eller russland hvis jeg selv synes de er ok å gå i.. men det er klart hvis jeg ikke likte d jeg gikk i, så kunne d hende at det gikk litt inn på meg om noen sa noe stygt om det.

Anonymous poster hash: 0b34b...084

Russland og Pakistan? Nice! De klærne er jo helt forskjellig fra hverandre.

Anonymous poster hash: e38d9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som dere liker hverandre så godt i utgangspunktet heller, så hvorfor er dere da venner? Hehe.

Anonymous poster hash: 99050...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du bruker mongoloid som er skjellsord tenker jeg at dere fortjener hverandre. Han er ikke mer "idiot" enn deg.

Anonymous poster hash: 11d4e...d06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det skal du bare drite i!!!", hadde vært svaret til han. 

Anonymous poster hash: baa54...5d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste overskriften og tenkte: herregud for en patetisk person...

Så leste jeg nedover tråden din, og reagerer mer på dine utsagn nå enn hans...

Tror det er du som bør sjekkes...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slemmere å kalle noen stygg og dum (og har liten pikk) enn å erte for hvilken klesbutikk man kjøper klærne i.

Anonymous poster hash: 06c24...3e6

Absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 87f93...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å mobbe folk som bruker billigere klær blir for dumt rett og slett.

Anonymous poster hash: 2c7ba...b03
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han sa "Hvorfor går du i klær fra Cubus?", så kunne jo du bare glatt svart; "Hvorfor ikke?" og overlatt til han å forklare hvorfor han mener det er noe å stille spørsmålstegn ved. Så dumme spørsmål fortjener dumme svar. Still et spørsmål tilbake.

Jeg la merke til at du i et senere innlegg passet på å snike inn "det stygge svarte ansiktet hans", og det synes jeg var dårlig gjort av deg. Hudfargen har ikke noe å si i dette tilfellet.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svoger som er slik. Han har heller ei gørrstygg bukse, bare pga merket, enn 3 pene med dårligere merke. Han møter opp i t-skjorte i barnedåp, bare fordi den har riktig merke.

Han kommenterer også at andre har det han mener er billige klær. Han sier rett ut at det ikke er bra nok. Jeg har bare slått meg til ro med at det er han som har problemer, han har mindreverdighetskomplekser og tror at dyre ting gjør han til en større mann.

Anonymous poster hash: 4cf3b...473
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er 30 år, har barn og likevel oppfører han seg slik. Vi var på tbane-stasjonen da han så på mg smilende og sa veldig høyt "Hvorfor går du i klær fra Cubus?"

Hvordan kan noen være så mongoloid? Tror dere han er tilbakestående, eller har bare så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss. 

Anonymous poster hash: 37e4f...65f

Vennen din er en dust, det er ingenting galt med klær fra Cubus. MEN vær så snill, ikke si mongoloid!! Det er et ord som ingen trenger å bruke i 2015!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen din er en dust, det er ingenting galt med klær fra Cubus. MEN vær så snill, ikke si mongoloid!! Det er et ord som ingen trenger å bruke i 2015!

Har du lest hele tråden? For du forandrer inntrykk av TS når du gjør det...

Anonymous poster hash: e38d9...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...