Gå til innhold

Vennen min gjorde narr av at jeg går i klær fra Cubus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren er 30 år, har barn og likevel oppfører han seg slik. Vi var på tbane-stasjonen da han så på mg smilende og sa veldig høyt "Hvorfor går du i klær fra Cubus?"

Hvordan kan noen være så mongoloid? Tror dere han er tilbakestående, eller har bare så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss. 

Anonymous poster hash: 37e4f...65f
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er en kjip jævel som får tilfredsstillelse i å ydmyke deg. Hvorfor er dere venner, egentlig?

Anonymous poster hash: 3c0bd...509
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en kjip jævel som får tilfredsstillelse i å ydmyke deg. Hvorfor er dere venner, egentlig?

Anonymous poster hash: 3c0bd...509

Ja. Han kan være jævla kjip. Jeg har toppen et par skjorter fra Cubus. I motsetning til han er jeg ikke stygg, dum, og har en liten pikk - så jeg trenger ikke kjøpe meg selvtillit. Tror jeg bare skal dumpe ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er 30 år, har barn og likevel oppfører han seg slik. Vi var på tbane-stasjonen da han så på mg smilende og sa veldig høyt "Hvorfor går du i klær fra Cubus?" Hvordan kan noen være så mongoloid? Tror dere han er tilbakestående, eller har bare så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss.  Anonymous poster hash: 37e4f...65f

Sikkert bare usikker på seg selv og egen sosial og økonomisk status. Pluss liten tiss

Anonymous poster hash: 61fa6...391

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slemmere å kalle noen stygg og dum (og har liten pikk) enn å erte for hvilken klesbutikk man kjøper klærne i.

Anonymous poster hash: 06c24...3e6

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slemmere å kalle noen stygg og dum (og har liten pikk) enn å erte for hvilken klesbutikk man kjøper klærne i.

Ingen vet hvem jeg mener når jeg sier det på et anonymt forum. Han sa det på et offentlig sted, veldig høyt for å ydmyke meg.

Innlegget er endret for forherligse av vold

Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det egentlig det?

Anonymous poster hash: 74f69...4a5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hvorfor han (tror han) har så god peiling på hvilke klær som henger i dameavdelingen på cubus :lur:

Anonymous poster hash: ac692...350
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss. 

Ja.

Hahaha herregud hva folk må nedrakke på bare for å føle seg mere verdt selv. Helt tragisk. Stakkars fyr , masse fine klær på cubus!

Anonymous poster hash: 7b20f...75a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han kan være jævla kjip. Jeg har toppen et par skjorter fra Cubus. I motsetning til han er jeg ikke stygg, dum, og har en liten pikk - så jeg trenger ikke kjøpe meg selvtillit. Tror jeg bare skal dumpe ham.

Dumpe han fordi han erter deg for at du kjøper billige klær?

You must be fun at parties...  :filer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn positive mennesker å ha i livet ditt. Ingen som må være venner med folk som rakker ned på en pga. klærne man har på seg. 

Jeg bryr meg ikke om hvor du har kjøpt skjortene dine. Kunne glatt kjøpt en skjorte der selv, hvis jeg likte den. Men jeg liker skjortene fra H&M, som sikkert er verre for slike som han. Jeg går på et såkalt "høystatus-studie" og har adresse i et "høystatus-nabolag."  For øvrig har jeg dårlig råd, men har gode venner, med sunne verdier.

Anonymous poster hash: c9b54...3c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumpe han fordi han erter deg for at du kjøper billige klær?

You must be fun at parties...  :filer:

Hmmmm. Så dersom man forventer respekt fra sine venner er man kjedelig på fest?

Makes no sense... :filer:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en fjott! Ingen god venn i mine venner. Man erter ikke folk for hvor de kjøper klær. Jeg kan til og med handle klær på Fretex. Han hadde sikkert mobbet meg i hjel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du bruker ordet mongoloid sier egentlig mer om deg enn vennen din. Lurer på hvorfor han gidder å omgås slike som deg. 

Anonymous poster hash: a2ab0...076
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Fyren er 30 år, har barn og likevel oppfører han seg slik. Vi var på tbane-stasjonen da han så på mg smilende og sa veldig høyt "Hvorfor går du i klær fra Cubus?" Hvordan kan noen være så mongoloid? Tror dere han er tilbakestående, eller har bare så usikker på seg selv at han må kjøpe seg selvtillit? Hadde ikke blitt overrasket om han hadde en liten tiss.  Anonymous poster hash: 37e4f...65f

For meg høres dere ut som å ha omtrent samme verdier i livet, og jeg vil tro dere fortjener hverandre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Så dersom man forventer respekt fra sine venner er man kjedelig på fest?

Makes no sense... :filer:

Har du hørt om selvironi og humor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du bruker ordet mongoloid sier egentlig mer om deg enn vennen din. Lurer på hvorfor han gidder å omgås slike som deg.

Anonymous poster hash: a2ab0...076

Ja, Loyd er bedre ass.

Anonymous poster hash: 9a25c...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...