Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treningsformen min krever mye hopp og sprett og løping så jeg trenger en sportsbh som er laget for trening med høy intensitet. 

Jeg har søkt og søkt, men det er en jævla jungel der ute med tester på tester som jeg ikke blir klok på. 

Jeg er smal rundt livet og bruker bhstørrelse 65D. Jeg vil ha en som limer fast puppene skikkelig så det er null bevegelse i de mens jeg hopper, jeg kjenner jeg driter litt om den er ubehagelig stram :P 

Noen som har noen anbefaling å komme med? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ducktape

Neida fruen sier 

Shock Absorber Pump Endret av KRSby
Skrevet

Skal se litt på den KRSBY :) 

Noen fler? 

Skrevet

For meg passe change sin bra

Anonymous poster hash: 53f67...0a3
Skrevet

Gå i en undertøysbutikk hvor de hjelper deg med å finne korrekt bh størrelse og en som egner seg til ditt formål. 

Anonymous poster hash: d1366...dda
Skrevet

Shock absorber er fantastisk!

Anonymous poster hash: 532f4...0c0

Skrevet

Hvor kjøper jeg denne shock absorber? :) 

Gjerne en butikk slik at jeg kan prøve

Skrevet

Burde jeg ha 70A eller 70B på den da? Bruker 65D i cubus/change så har bare en liten håndfull pupp :P

Skrevet

Da er første økt med shock absorber gjennomført :) Helt fantastisk!! Tusen takk for en perfekt anbefaling, meget fornøyd!

Det eneste er at jeg sliter litt med å få den på :P Må feste alle hektene før jeg vrir meg inn i den da jeg ikke har lange nok armer..

• Liker 1
Skrevet

Jeg lar de to skulderstroppene være festet alltid. fester jeg nederste spenne foran på magen føe jeg vrir bhen rundt til riktig vei, så Tar så jeg armene inn i bhen og drar den opp over puppene. Til slutt fester jeg klipset midt oppå ryggen.

Skrevet

Jeg lar de to skulderstroppene være festet alltid. fester jeg nederste spenne foran på magen føe jeg vrir bhen rundt til riktig vei, så Tar så jeg armene inn i bhen og drar den opp over puppene. Til slutt fester jeg klipset midt oppå ryggen.

Var ikke klar over at skulderstroppene kune løsne jeg, hehe :)

Men det er det klipset på ryggen jeg ikke får til å feste etter jeg har snudd bhen. Må feste både den nederste og klipset midt på ryggen før jeg vrir meg inn i den ;p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...