AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en kar jeg vet er homofil som trener på samme treningssenter som meg. Jeg synes det er utrolig komfortabelt å være naken i garderoben når han er der. Garderobe og dusj skal være frie for seksualitet. Hvorfor kan ikke homofile dusje med kvinnene, eventuelt ha egne garderober og dusjer? Anonymous poster hash: 16c79...523 1
Gjest Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Hva med de som er homofile i den garderoben som du ikke kjenner til? Og bifile, hva med de? 6
Banks Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en kar jeg vet er homofil som trener på samme treningssenter som meg. Jeg synes det er utrolig komfortabelt å være naken i garderoben når han er der. Garderobe og dusj skal være frie for seksualitet. Hvorfor kan ikke homofile dusje med kvinnene, eventuelt ha egne garderober og dusjer?Anonymous poster hash: 16c79...523 Bare fordi han er homofil vil det ikke si at han automatisk tenner på deg. Syk tankegang 18
Drikkeflaska Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Det er vel du som bringer seksualiteten inn i garderoben... 20
Basun Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Han har sikkert sett såpass mange nakne menn at det hele er ganske naturlig for han. Og er det farlig om han eventuelt synes du er fin? Da kan du i så fall ta det som et kompliment Så lenge han oppfører seg som alle andre i garderoben så bør det gå fint. Endret 18. oktober 2015 av Personenmeg 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Bare fordi han er homofil vil det ikke si at han automatisk tenner på deg. Syk tankegang Ikke noen grunn til å ha kjønnsdelte garderober heller hvis det bare er nødvendig hvis alle tenner på alle. Anonymous poster hash: 14d57...b00
Berentsens Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Slapp av. Så attraktiv er du nok ikke. 11
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Fascinerende hyklerske holdninger her. Hele hylekoret ville kommet hvis det var en kvinne som klagde på at det var menn i garderoben og hun fikk til svar at hun er sikkert så stygg at ingen bryr seg likevel. Anonymous poster hash: 14d57...b00 1
Berentsens Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Fascinerende hyklerske holdninger her. Hele hylekoret ville kommet hvis det var en kvinne som klagde på at det var menn i garderoben og hun fikk til svar at hun er sikkert så stygg at ingen bryr seg likevel. Anonymous poster hash: 14d57...b00 Det er en mann i herregarderoben. Hva er problemet? 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Mulig du har et forhold til kvinner der bare det å se dem naken, uavhengig av situasjon, gjør deg tent. Slik er det ikke for alle heterofile, ei heller for alle bi- og homofile. Mest sannsynlig tenker han ikke over nakenheten engang, den er en selvfølgelig og svært lite interessant del av det å befinne seg i en offentlig garderobe. Anonymous poster hash: 6714f...246 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 Fascinerende hyklerske holdninger her. Hele hylekoret ville kommet hvis det var en kvinne som klagde på at det var menn i garderoben og hun fikk til svar at hun er sikkert så stygg at ingen bryr seg likevel. Anonymous poster hash: 14d57...b00 Og det er det samme som ts klager på, mener du? Anonymous poster hash: 21a19...689 4
YoyoMa Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Bare fordi han er homofil vil det ikke si at han automatisk tenner på deg. Syk tankegang Bare fordi jeg er heterofil betyr det ikke at jeg tenner på deg. Så det går greit at vi deler garderobe? 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Og det er det samme som ts klager på, mener du? Anonymous poster hash: 21a19...689 Jepp, det er akkurat det samme. Hvorfor kan jeg ikke som er mann være ukomfortabel med å være i samme garderobe som en som tenner på mitt kjønn, mens en kvinne kan være ukomfortabel med det? Anonymous poster hash: 16c79...523 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Det er en kar jeg vet er homofil som trener på samme treningssenter som meg. Jeg synes det er utrolig komfortabelt å være naken i garderoben når han er der. Garderobe og dusj skal være frie for seksualitet. Hvorfor kan ikke homofile dusje med kvinnene, eventuelt ha egne garderober og dusjer? Anonymous poster hash: 16c79...523 Fikk du ideen om dette da du så på Nrk programmet der Live og Anja skulle på spa sammen? Anonymous poster hash: 02de3...27b
BlomsterMaja Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Hvorfor kan ikke homofile dusje med kvinnene, eventuelt ha egne garderober og dusjer? Anonymous poster hash: 16c79...523 Ja, det var jo en kjempegod idé, så kan heterofile menn få fri tilgang i damegarderoben ved å utgi seg for å være homofile. Nei, ærlig talt alle homofile tenner da ikke på alle de ser av samme kjønn. Hva med deg TS? Tenner du på alle damer du ser? Tro'kke det! 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Neste blir vel å kreve enmannsgarderober slik at man unngår bifile og panseksuelle.. Personlig så ville jeg ikke hatt et problem med unisex-garderober/dusj så lenge alle har fokus på sitt, noe jeg ikke har tro på er mulig for noen menn siden det kan se ut til å være vanskelig nok når man er påkledd. Anonymous poster hash: c7532...843 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Hva om den homofile ikke føler seg komfortabel med å være naken blant alle kvinnfolkene? Kvinnfolkene bryr seg vel ikke noe særlig om mannen er homofil eller ikke, de prøver sikkert å sjekke ut utstyret deres uansett.. Anonymous poster hash: 5ff1b...dfa
herzeleid Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 Ja, det var jo en kjempegod idé, så kan heterofile menn få fri tilgang i damegarderoben ved å utgi seg for å være homofile. Nei, ærlig talt alle homofile tenner da ikke på alle de ser av samme kjønn. Hva med deg TS? Tenner du på alle damer du ser? Tro'kke det! Vell, for å følge tanken luftet tidligere: Hva ville vært problematisk med det?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Vell, for å følge tanken luftet tidligere: Hva ville vært problematisk med det? Kanskje problemet er at hovedmålet med å være i dusjen ikke lenger ville vært å dusje..? Hvorfor skulle en heteroseksuell mann lyve om legningen sin hvis målet var å bli ren? Anonymous poster hash: c7532...843
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå