Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date på fredag og hadde det veldig hyggelig. Vi snakket om alt og ingenting og var flink med berøringer, vi holdt også hånd innimellom og han holdt rundt meg da vi gikk til og fra stedet vi drakk øl. Jeg måte dra tidlig pga jobb på lørdag, men dette visst han fra før. Jeg fikk to lange klemmer.

Har enda ikke hørt noe fra han, men han visste jeg var opptatt i går. Har fått tips om å vente tre dager for å være hard to get, men er absolutt ikke fan av dette spillet. Skal jeg vente å se om jeg får noe fra han, eller kan jeg sende noe nå? Eller må jeg vente til i morgen? Hva er lurest når jeg vil ha videre kontakt?

Anonymous poster hash: 3a415...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt når du har lyst til det. Hvis han får trusa i skru av en tidlig melding er han en fjomp uansett.

• Liker 2
Skrevet

Fjas. Du spiller jo det spillet du ikke liker jo. Ring han nå du. Eller i det minste si takk for daten. Det burde du faktisk gjort i går. Uansett hva, så takker man alltid for daten like etterpå.

Anonymous poster hash: 1263d...5db
  • Liker 1
Skrevet

Fjas. Du spiller jo det spillet du ikke liker jo. Ring han nå du. Eller i det minste si takk for daten. Det burde du faktisk gjort i går. Uansett hva, så takker man alltid for daten like etterpå.

Anonymous poster hash: 1263d...5db

Jeg har ikke data så mye, men er mest vant til at de har tatt kontakt like etterpå. De gangene jeg har tatt kontakt har jeg ikke hørt noe særlig etterpå.

Men da sender jeg noe. Har bare litt problemer med hvordan jeg skal formulere det for å få frem at jeg gjerne vil møtes til uka igjen, eller gjerne allerede i dag.

Skrevet

Eneste jeg kommer på å skrive er "Hei :) hadde det utrolig kos på fredag, lyst til å gjenta det en gang i nærmere fremtid?" føler kanskje jeg bør skrive noe mer?

Ringe er forsåvidt uaktuelt, både fordi jeg er hos mine foreldre akkurat nå og for at jeg selv føler meg ukomfortabel med det.

• Liker 1
Skrevet

Takk iallfall for daten så fort så mulig, så følger han kanskje opp med en samtale og spørsmål om å treffes, men du kan gjerne si at du ønsker å treffe han du også :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...