nittenår Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Hei, ønsker meg en slik vegg på soverommet, men lurer på hvilke materialer jeg kan bruke som er billigst mulig? #student Endret 19. oktober 2015 av nittenår
ekkoet Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Er det "en sånn derre vegg" eller en bestemt vegg du vil ha? Har du evt et bilde?
nittenår Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2015 Er det "en sånn derre vegg" eller en bestemt vegg du vil ha? Har du evt et bilde? Oy, bildene ble ikke med, men la de til nå i første innlegg!
ekkoet Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Det ser for meg ut som gulvbord som er lagt på vegg. Billigste jeg kan se for meg er om du finner en annonse på finn hvor noen har plukket opp et gulv og gir det bort. Da får du med litt slitasje på kjøpet om du vil ha det inntrykket av veggen. Noe slikt: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64157839&searchclickthrough=true&searchQuery=gulv Problemet er vel at de fleste gulv som gis bort av denne typen er parkett eller laminat, men du kan jo være heldig. Endret 20. oktober 2015 av ekkoet
nittenår Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2015 Det ser for meg ut som gulvbord som er lagt på vegg. Billigste jeg kan se for meg er om du finner en annonse på finn hvor noen har plukket opp et gulv og gir det bort. Da får du med litt slitasje på kjøpet om du vil ha det inntrykket av veggen. Noe slikt: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64157839&searchclickthrough=true&searchQuery=gulv Problemet er vel at de fleste gulv som gis bort av denne typen er parkett eller laminat, men du kan jo være heldig. Ja, det så bra ut! Takk for tips! Men om jeg ikke finner noe, er det noe rimlig plank eller lignende å få kjøpt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå