Gå til innhold

Hvilke materialer skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, ønsker meg en slik vegg på soverommet, men lurer på hvilke materialer jeg kan bruke som er billigst mulig? #student :)post-95957-0-99834800-1445284739_thumb.ppost-95957-0-30705600-1445284740_thumb.p

Endret av nittenår
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det "en sånn derre vegg" eller en bestemt vegg du vil ha?

Har du evt et bilde?

Skrevet

Er det "en sånn derre vegg" eller en bestemt vegg du vil ha?

Har du evt et bilde?

Oy, bildene ble ikke med, men la de til nå i første innlegg! :)

Skrevet (endret)

Det ser for meg ut som gulvbord som er lagt på vegg.

Billigste jeg kan se for meg er om du finner en annonse på finn hvor noen har plukket opp et gulv og gir det bort. Da får du med litt slitasje på kjøpet om du vil ha det inntrykket av veggen.

Noe slikt:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64157839&searchclickthrough=true&searchQuery=gulv

Problemet er vel at de fleste gulv som gis bort av denne typen er parkett eller laminat, men du kan jo være heldig.

Endret av ekkoet
Skrevet

Det ser for meg ut som gulvbord som er lagt på vegg.

Billigste jeg kan se for meg er om du finner en annonse på finn hvor noen har plukket opp et gulv og gir det bort. Da får du med litt slitasje på kjøpet om du vil ha det inntrykket av veggen.

Noe slikt:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=64157839&searchclickthrough=true&searchQuery=gulv

Problemet er vel at de fleste gulv som gis bort av denne typen er parkett eller laminat, men du kan jo være heldig.

Ja, det så bra ut! Takk for tips!

Men om jeg ikke finner noe, er det noe rimlig plank eller lignende å få kjøpt? :)

Skrevet

Panelbord? Billig og lett å sette opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...