Gå til innhold

Push up D-cup, med innlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I "alle" butikker, hm/Cubus osv, så er det ofte innlegg i bh'ene frem til C-cup, så er innleggene vekk i de større størrelsene :( Noen som vet om butikker som har dette? Eventuelt nettsider? :) Helst i prisklasse 150-300kr.

Anonymous poster hash: 88717...536

Skrevet

Har flere push-ups i d-cup fra både h&m (omtrent alle sammen) og Cubus (amazing push up). Lindex (bombshell) har også.

Skrevet

Har flere push-ups i d-cup fra både h&m (omtrent alle sammen) og Cubus (amazing push up). Lindex (bombshell) har også.

Og de er like som C og B cup? Har bare funnet de "riktige" i den størrelsen, så er innlegget borte, men koppen er vattert....

Skrevet

Og de er like som C og B cup? Har bare funnet de "riktige" i den størrelsen, så er innlegget borte, men koppen er vattert....

Ja, jeg har flere i D-cup med innlegg/puter. Ikke lenge siden jeg kjøpte på H&M og Cubus, men er noen år siden jeg så de på Lindex.. 

Skrevet

Ja, jeg har flere i D-cup med innlegg/puter. Ikke lenge siden jeg kjøpte på H&M og Cubus, men er noen år siden jeg så de på Lindex..

Da får jeg lete mer tydeligvis ;)

Skrevet

Da får jeg lete mer tydeligvis ;)

Jeg har lett litt for deg.

- Super push up-serien til H&M har gigantiske puter og finnes i d-cup (eksempelvis denne BH'en, men de har flere).

- H&M har også flere farger av en push up-modell (eksempelvis denne) som har moderate puter, sydd fast i cupen.  

Skrevet

Jeg kjøpte nettop en H-cup med innlegg på Change, så det er absolutt ikke umulig å finne. (modellen var liten i cuppen, selv til å være Change) Hakket dyrere enn din prisklasse, men kvaliteten er bedre enn hos HM/Cubus etc og de har min størrelse.

Er du forresten sikker på at du bruker rett størrelse? Jeg var overbevist om at jeg skulle bruke 80D helt til jeg ble målt på Change og lærte at 65G passet mye bedre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter med å finne D-cup uten innlegg på cubus/h&m/etc!  :sjokkert:

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Jeg ble målt hos undertøysbutikk til 65-70D, og fant da flotte BHer på Lindex, både med innlegg og uten ("t-shirt style" tror jeg de heter). Herlig å ha noe som passer perfekt! H&M og andre kjedebutikker har jeg knapt funnet noe i 70D.. 

Skrevet

Cubus super soft bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...