AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 .. Vi bor sammen da ingen har råd til å flytte ut per dags dato. Jeg som gjorde det slutt. Men nå begynner jeg å merke hvor dårlig det funker at vi bor sammen, ikke pga krangel, vi krangler ikke - men pga sex. Han spør hele tiden og gir meg (prøver) dårlig samvittighet når jeg sier det er uaktuelt. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Vi var sammen i 5 år. Sier til han at han kan finne ei annen å pule på, bare det ikke er meg - men da mener han at han ikke har tid til å drive å finne jenter.. Vet liksom ikke hva annet enn nei jeg skal si for at han skal forstå at jeg IKKE vil?! Vanskelig å være rundt ham hele tiden når det er sånn..Anonymous poster hash: d3f9c...12f
King in the North Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Hadde ignorert ham hver gang sexmaset begynte. Er ikke ditt problem han ikke har tid til å finne seg jenter, det er jo som nevnt her inne: ingen menneskerettighet å få pule. 1
Doge Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Ignorer han eller be han om å skjerpe seg. Er det slutt, så er det slutt. Da er det også slutt på sexen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå