Taklampe Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg lurer på om noen har noen gode tips for å få bort tørrheten? Jeg smører meg med fuktighetskrem hver dag. Men det funker ikke godt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 Drikk rikelig med væske Anonymous poster hash: f90c9...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Drikk rikelig med væske Anonymous poster hash: f90c9...fd6 Ja, og bruk en fetere krem som er bedre tilpasset din hudtype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å drikke vann kommer ikke til å hjelpe. Det som kan hjelpe derimot, i kombinasjon med en fetere krem, er å eksfoliere litt slik at kremen trenger bedre inn i huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å drikke vann kommer ikke til å hjelpe. Det som kan hjelpe derimot, i kombinasjon med en fetere krem, er å eksfoliere litt slik at kremen trenger bedre inn i huden Eksfoliere? Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Eksfoliere? Hva vil det si? Fjerne døde hudceller ved å skrubbe forsiktig eller bruk av fruktsyrer. Du trenger ikke en dyr krem, det går an å bruke vaskeklut eller lage sin egen med olje og salt eller sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnning Skrevet 18. oktober 2015 #7 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg lurer på om noen har noen gode tips for å få bort tørrheten? Jeg smører meg med fuktighetskrem hver dag. Men det funker ikke godt nok.. Vil også tro det har mye å si hva slags fultighetskrem du bruker? Jeg slet mye med tørrhet i ansiktet før, og endte opp med å spørre om hjelp på apoteket til hvilken fuktighetskrem jeg burde bruke. Ble anbefalt canoderm, som vel er en ganske fet krem som også kan brukes ved eksemer og slikt, helt uten parfyme. I starten brukte jeg denne både som dag og nattkrem, og da jeg så at det hjalp på tørrheten begynte jeg å bruke det kun på natten og en mindre fet krem på dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Del Skrevet 18. oktober 2015 Er du tørr eller dehydrert? Anonymous poster hash: ee87e...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Lady Skrevet 18. oktober 2015 #9 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg bruker ikke fuktighetskrem hver dag (Alltid på farta ) men når jeg av og til blir tørr i ansiktet så bruker jeg Decleor nattkrem, og neste dag så er huden min helt tørrfri, elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå