AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Ny jobb med typisk sort bukse, hvit bluse og dressjakke. Med sorte pumps. Har to spørsmål. Viktigst : hvordan finne sko jeg kan gå og stå på i 8 timers arbeidsdag som faktisk ikke gir meg lyst til å kappe av meg føtter ? Skal også tur retur jobb, så jeg skal bo i disse sko 10 t daglig.. Også, hvit bluse er gjennomsiktig. Bruker dere hvit singlett under ?Anonymous poster hash: 38fec...e10
Gjest Evans Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg sliter også med å finne noen fine jobb-sko jeg er fornøyd med. Jeg ankommer jobben i joggesko/ankelstøvletter/gummistøvler. Alt ettersom hvordan været er og hvordan jeg kommer meg til jobb. Skifter over til andre sko når jeg har kommet inn på kontoret. Det kan vel du også gjøre? Altså ha et par stående på jobben. Angående skjorte: bruker hvit eller beige singlet under
Kvist Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Helt uavhenging av hvilke sko du velger. Kjøp to par forskjellige! Det hjelper utrolig på føttene å bytte sko midt på dagen. Det vil ikke bli dobbelt så dyrt heller, for skoene vil jo holde lengre også. De fleste arbeidsplasser har vel muligheten for å oppbevare to par sko? Da kan du gå til og fra i alt i fra gummistøvler til sandaler og så bytte til jobbsko når du kommer fram. Hvis du velger to relativt like og nøytrale par er det få, om noen, som kommer til å legge merke til det også om det er et poeng for deg. Av merker syns jeg Geox har veldig gode pumps. Her i Norge er de mest kjent for joggesko til barn, men de har massevis av lekre pumps og andre penere sko også. Alle med den gode gummisålen som puster.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Ja, har anledning til å skifte på jobb. men skal jobbe som vert og resepsjonist uten mulighet til å sitte. Jeg står på bena hele dagen så er avhengig av å finne noen gode sko, og er villig til å legge penger i det også. Gode tips jeg skal ha med meg på sko shopping. Hvis flere har tips, råd eller anbefalinger blir jeg veldig glad Anonymous poster hash: 38fec...e10
skruf Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Må du ha pumps/høye hæler? Kan et par sorte ballerinasko gå an? Evt loafers? Jeg kan ikke gå noe særlig lenge med høye hæler pga ryggen, så har et par sorte ballerinasko med veldig god såle som jeg bruker. Nå har ikke jeg en jobb som deg, men jeg er med i ei forening der det er mye ståing og gåing, med dresskode der vi må ha sorte pensko. Softwalk er et godt merke med god såle. Disse jeg linker til har dog en liten kilehæl, men det er bedre enn pumps med høye hæler https://www.eurosko.no/dame/pumps%20and%20pensko/36456003059/Pensko Rieker har også sko med veldig god såle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå