AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Er det mulig å finne ut hvor mange prosent stigning en bakke har? Anonymous poster hash: 5e388...e5a
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Høydeforskjell/lengde uten stigning. Hvis du kan høydeforskjellen og lengden (på selve bakken) kan du bruke pytagoras til å finne lengden uten stigningen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Høydeforskjell/lengde uten stigning. Hvis du kan høydeforskjellen og lengden (på selve bakken) kan du bruke pytagoras til å finne lengden uten stigningen. På appen jeg bruker så er det et fjell og bak det står det 52m, kan det være høyden? Og bakken er vel ca 100 meter, tror jeg. Anonymous poster hash: 5e388...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 På appen jeg bruker så er det et fjell og bak det står det 52m, kan det være høyden? Og bakken er vel ca 100 meter, tror jeg. Anonymous poster hash: 5e388...e5a Glemte helt å skrive at det er en treningsapp, om det gir mer mening da Anonymous poster hash: 5e388...e5a
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 På appen jeg bruker så er det et fjell og bak det står det 52m, kan det være høyden? Og bakken er vel ca 100 meter, tror jeg. Anonymous poster hash: 5e388...e5a Tviler på at det er høyden. På de fleste kart er fjellhøyder angitt i m.o.h, og noe som bare 52 ville da ikke blitt med. Jeg tror heller ikke appen er bra nok til å måle høydeforskjellen mellom telefonen og toppen av fjellet. Om noe vil jeg si at 52 er avstanden i luftlinje mellom deg og fjelltoppen. Kan det stemme?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Tviler på at det er høyden. På de fleste kart er fjellhøyder angitt i m.o.h, og noe som bare 52 ville da ikke blitt med. Jeg tror heller ikke appen er bra nok til å måle høydeforskjellen mellom telefonen og toppen av fjellet. Om noe vil jeg si at 52 er avstanden i luftlinje mellom deg og fjelltoppen. Kan det stemme? Det er ikke noen fjelltopp det er snakk om da, men en bakke på 100 meter. Det e i alle fall ikke moh, for selve bakken ligger noen 100m over havet. Anonymous poster hash: 5e388...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå